Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@09:27:10 GMT

بن افلک بازيگر “خواب‌آور” شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۸۳۰

بن افلک بازيگر “خواب‌آور” شد

خبرگزاری آریا- بازیگر و کارگردان آمریکایی در تریلر «خواب‌آور» به کارگردانی رابرت رودریگز بازی می‌کند.
به گزارش آریا، به نقل از ورایتی، در فیلم «خواب آور» به کارگردانی رابرت رودریگز، بن افلک در نقش کارآگاهی بازی می‌کند که مشغول کشف راز مفقود شدن دخترش است و در عین حال در یک برنامه مخفی دولت درگیر می‌شود و در حال تحقیق به رشته‌ای از دزدی‌های رده بالا می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو کمپانی «سالستیس استودیوز» و «استودیو 8» تهیه کننده این فیلم خواهند بود.
گفته شده رودریگز فیلمساز 51 ساله آمریکایی و تهیه کنندگان در تلاش هستند تا زمان تولید را تغییر دهند تا با برنامه خیلی پر بن افلک تلاقی نکند. فیلمبرداری این فیلم قرار است آوریل انجام شود.
این بازیگر برنده اسکار برنامه پر و پیمانی را پیش رو دارد و قرار است تولید فیلم «آب عمیق» او که در آن با آنا دی آرماس هم‌بازی می‌شود از همین ماه شروع شود. بعد وی در درام تاریخی ریدلی اسکات با عنوان «آخرین دوئل» بازی می‌کند که انتظار می‌رود در آغاز 2020 کار تولیدش شروع شود. در این فیلم مت دیمون و آدام درایور نیز حضور دارند.
به تازگی نیز اعلام شده بود که افلک در فیلمی از نت‌فلیکس با عنوان «آخرین چیزی که او می‌خواست» در برابر آن هاتاوی بازی می‌کند. وی یک درام بسکتبالی با عنوان «راه بازگشت» نیز در برنامه‌هایش دارد.
«خواب‌آور» با بودجه 60 تا 80 میلیون دلاری ساخته می‌شود. افلک و «استودیو 8» در ساخت فیلم «آرگو» و «شهر» همکاری کرده بودند.
رودریگز و مکس بورِن‌اشتاین نویسنده فیلمنامه «گودزیلا» فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند. هنوز تاریخ اکران فیلم اعلام نشده است.
بن افلک که مدتی درگیر اعتیاد به الکل بود هفته پیش اعلام کرد بیش از یک سال است که پاک است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بن افلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی گفت: حوالی ساعت ۶ صبح در محور کمربندی یک دستگاه پژو پارس با پاکبان در حاشیه جاده برخورد کرده متاسفانه پاکبان در دم فوت می‌کند.

سرهنگ بسطامی افزود: برابر بررسی کارشناسان علت حادثه، عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی بوده است.

وی از رانندگان خواست: در طول شبانه روز بیش از ۸ ساعت رانندگی نکنند، رانندگی زیاد باعث خستگی و خواب آلودگی و از بین رفتن تمرکز شده و  چنین حوادث غیر قابل جبرانی را رقم خواهد زد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • میوه َشادی بخش را بشناسیم
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • رضا درویش: اوسمار بعد از بازی با سپاهان برنامه آینده را می دهد / فیلم
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد