Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دیدار تیم‌های عراق و ایران در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در ورزشگاه ملی عَمّان در کشور اردن برگزار خواهد شد.
بعد از اینکه فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در نامه‌ای اعلام کرد که به دلیل ناآرامی‌های اخیر، ۲ دیدار پیش روی عراق در مرحله دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید در کشور ثالث برگزار شود؛ عراقی‌ها مطابق انتظار اردن را برای میزبانی برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز AFC انتخاب عراقی‌ها را مورد تایید قرار داد و رسما جدال آنها در برابر ایران و بحرین در اردن به انجام خواهد رسید. ورزشگاه میزبان این ۲ مسابقه، استادیوم ملی عَمّان نام دارد که گنجایش آن ۱۷۶۱۹ نفر است و بزرگترین ورزشگاه کشور اردن به حساب می‌آید.
این ورزشگاه در سال ۱۹۶۴ ساخته و در سال ۱۹۶۸ افتتاح شد. بازی‌های تیم ملی اردن و همچنین باشگاه الفیصلی در این ورزشگاه برگزار می‌شود. آخرین رویداد مهمی که در این ورزشگاه به انجام رسید مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال زنان در سال ۲۰۱۶ بود. 
دیدار تیم‌های عراق و ایران روز ۲۳ آبان ماه برگزار خواهد شد. برچسب ها: عراق و ایران ، ورزشگاه اردن

منبع: خرداد

کلیدواژه: عراق و ایران ورزشگاه اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد