Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال استان خوزستان در مورد بازی مهم فولاد و پرسپولیس تهران گفت: نکونام مربی جوان و جویای نامی است که به زمان نیاز دارد اما تیم فولاد مقابل پرسپولیس از کمبود تماشاگرانش ضربه خورد. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محسن بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت:  نکونام مربی است که تازه دارد در فوتبال کشور خودشان را نشان می‌دهد و یک مربی برای اینکه به پختگی و ثبات لازم برسد نیاز است 3 الی 4 سال در لیگ برتر مربی‌گری کند تا نتایجش ثبات داشته و نوسان نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکونام نخستین فصلی است که به‌طور جدی در فولاد کار می‌‌کند، در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفت در ادامه نتایج خوبی کسب کرد اما آن تجربه و پشتکار کافی به عنوان یک مربی در کارش را نمی‌بینم. ثبات روند نتیجه‌گیری نکونام در فولاد وجود ندارد و دیدیم بعد از چند نتیجه مناسب مقابل تیم قدرتمندی مثل پرسپولیس در زمین خود نتیجه را واگذار کرد و نتوانست روند رو به رشد خود را حفظ کند.

این کارشناس فوتبال گفت: تیمی چندین بار ببازد اشکالی  ندارد اما مهم این است که با کیفیت ببازد، فولاد در آن روز مقابل پرسپولیس کارایی چندانی نداشت و نتوانست ادامه روند رو به رشدش را ادامه دهد. البته نکونام نیاز به زمان دارد و باید از این شکست‌های مهم درس‌های جدیدی بدست آورد.

اعتراض هواداران فولاد خوزستان به تصمیمات داور؛ طنین شعار داور پرسپولیسی در ورزشگاه فولادحمایت هواداران نفت مسجدسلیمان از فولاد خوزستان؛ تشویق جانانه فولادمردان توسط زاگرس نشینانحضور پرشور هواداران فولاد خوزستان در ورزشگاه؛ دیدن بازی فقط ارائه بلیت و کارت شناسایی

وی ادامه داد: فولاد  در حمله چندان قوی ظاهر نشد علی‌رغم اینکه در حفظ توپ و مالکیت توپ از پرسپولیس سرتر بود ولی من آن فولاد چند هفته گذشته را ندیدم .

بابادی درباره جو ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد تحت تاثیر جو ورزشگاه نشد اما از جای دیگری ضربه خورد؛ فولاد از پر نشدن و کمبود تماشاگرانش در ورزشگاه خود ضربه خورد در این بازی ورزشگاه پرشده بود، امابیشتر تماشاگر پرسپولیس حضور داشتند.

وی تصریح کرد: چرا در آبادان تیم نفت دربازی با پرسپولیس 99 درصد ورزشگاه را تماشاگران نفت تشکیل می‌دهند همچنین در مسجدسلیمان همین اتفاق رخ داد اما در اهواز چنین چیزی وجود ندارد. من در ورزشگاه حضور نداشتم اما بازی را از طریق تلویزیون تماشا می‌کردم و فولاد حمایت آن چنانی از جانب تماشاگرانش که انتظار می‌رفت نداشت.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!