Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@20:39:09 GMT

حمایت از کودکان مبتلا به سرطان وظیفه همگانی است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۱۶۱

حمایت از کودکان مبتلا به سرطان وظیفه همگانی است

حجت الاسلام واحدی گفت: حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و بیماران نیازمند وظیفه ای همگانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «عبدالله واحدی» عصر امروز پنج شنبه (16 آبان) در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال «جام احسان ماندگار» که به مناسبت دهه وقف برگزار شده بود و بازی نمادین کودکان مبتلا به سرطان با تیم برگزیده مسابقات  ضمن تقدیر از حضور و مشارکت تیم های فوتسال در این دوره از مسابقات گفت: حمایت از کودکان مبتلا به سرطان وظیفه ای همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه وقف احسان ماندگاری که همه با هر توان مالی که دارند می توانند در آن مشارکت داشته باشند، افزود: تیم های شرکت کننده ورودی شرکت در این مسابقات را به موسسه حامی یار به منظور کمک به تهیه داروی کودکان مبتلا به سرطان اهدا کردند.

 

وی با اشاره به اهدا جوایز تیم های اول تا سوم بیان کرد: تیم های برگزیده نیز جوایز خود را به کودکان مبتلا به سرطان اهدا کردند.

این مقام مسئول به وقف های جدید بر اساس نیاز روز جامعه تاکید کرد و ادامه داد: نیازهای روز جامعه باید شناسایی شود و واقفین با اطلاع از آن نیازها به انجام وقف بپردازند.

 

حجت الاسلام واحدی به وجود اقشار مختلف نیازمند و بیمار در جامعه اشاره کرد و گفت: افراد زیادی هستند که توان تامین دارو و درمان خود را ندارند و ما می توانیم وقف های را برای تهیه وسایل و داروی مورد نیاز بیماران انجام دهیم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ادامه به فعالیت های گسترده این نهاد در بخش های مختلف و همکاری با نهادها و سازمان های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: این همدلی وهمکاری های سبب ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف وگسترش بیش از پیش حس نوعدوستی و احسان ماندگار در جامعه می شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مجلس یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های مساجد روز 13 آبان راهپیمایی 13 آبان احسان ماندگار استان مرکزی اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جمعی از کودکان فلسطینی ساکن اردوگاه‌های آوارگان در رفح (جنوب نوار غزه) برای دانشجویان آمریکایی معترض در دانشگاه کلمبیا که به حمایت از غزه پرداخته اند، پیام های قدردانی فرستادند.

کودکان فلسطینی ضمن ابراز خرسندی از به پاخاستن دانشجویان آمریکایی در حمایت از غزه، عباراتی را به زبان انگلیسی در قدردانی از آنان بیان کردند.

کودکان اهل غزه در پیام های خود تاکید کرده اند که «از دانشجویان دانشگاه کلمبیا متشکریم»، «حمایت شما برای ما اهمیت زیادی دارد» و «حمایت شما به ما قدرت ایستادگی می‌دهد».

کودکان فلسطینی تاکید کردند که اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی اقدامی بسیار مهم است که ممکن است منجر به توقف تجاوزات و جنگ علیه رژیم صهیونیستی شود.

کد خبر 6094207 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • حس خوب حمایت
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک