Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین دوره ازدواج آسان در جوار امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) اردهال کاشان به همت ستاد اقامه نماز جمعه این منطقه برگزار شد. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، هشتمین دوره ازدواج آسان با حضور 100 زوج از منطقه اردهال کاشان با حضور امام جمعه مشهد اردهال کاشان، بخشدار و سایر مسئولان بخش نیاسر کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر زیارتی به مشهد مقدس، هدایای غیرنقدی همچون پتو، هدیه نقدی به هر زوج مبلغ 400 هزار تومان و سفر زیارتی به قم و جمکران به همراه اقامت برای این زوج‌ها در نظر گرفته شده است که به آن‌ها اهدا می‌شود.

سیدحسین رضوی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: خداوند کریم در قرآن تاکید دارد فردی که به خداوند توکل دارد در همه ابعاد زندگی پشتیبان الهی را دارد و بر همین اساس نباید هیچ نگرانی به وجود خود راه بدهد.

مولفه‌هایی که برای ازدواج موفق باید بدانیماردبیل| واقفان در ترویج ازدواج آسان مشارکت کنندتوصیه‌های حجت‌الاسلام قرائتی به دانشجویان؛ ازدواج‌ را آسان بگیرید

وی ضمن اشاره به برگزاری هشتمین دوره ازدواج آسان در منطقه اردهال به همت ستاد اقامه نماز جمعه این منطقه افزود: این برنامه حاصل زحمات چندین ماهه مسئولان برگزاری مراسم است که حقیقتا تلاش‌های بسیاری در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم صورت پذیرفته و جای تقدیر دارد.

بخشدار نیاسر کاشان با بیان اینکه این مراسم در ترویج زندگی آسان نقش به‌سزایی دارد عنوان کرد: امید است با تلاش‌هایی که دولت و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند مشکلات مردم به جوانان در حوزه معیشت و اقتصاد به حداقل کاهش پیدا کند.

حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی نیز در این مراسم با بیان اینکه زن و شوهر باید حرمت یکدیگر را حفظ کنند اظهار داشت: عدم رعایت حرمت از سوی زن و شوهر به هر دلیلی پذیرفته نیست و بر همین اساس باید با حفظ حرمت و بالا بردن صبر و بردباری زندگی خوب و خوشی در کنار یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید قلب زن و شوهر به یکدیگر پیوند بخورد، افزود: محبت بین زن و شوهر باعث می‌شود تا قلب آن‌ها با یکدیگر پیوند بخورد و همین موضوع باعث می‌شود تا هیچ موردی حتی فاصله‌ها نیز باعث نمی‌شود خللی در زندگی آنان به وجود بیاید.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن تاکید بر عدم دخالت بی‌جا والدین در زندگی فرزندان بیان کرد: والدین یقینا نقش مهمی در ارتقاء زندگی فرزندانشان دارند و بر همین اساس باید در تمامی مراحل زندگی خود از والدین مشورت بگیرند اما والدین نیز باید مد نظر داشته باشند که نباید دخالت بی جا در زندگی فرزندانشان داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام حسین فصیح نیا در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: روز عالمی بصیر و متفکری دانشمند شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده، شخصیتی که یک انسان جامع در تمامی عرصه‌ها بود و می‌توان از او به عنوان الگو در تمامی صحنه‌هایی زندگی که چه فردی و چه اجتماعی یاد کرد.

وی ادامه داد: شهید مطهری فردی حکیم بود و هرکاری انجام می‌داد با هدف و برنامه بود، کتاب‌های بسیار پر محتوا در همه ابعاد از این استاد حوزه به یادگار مانده که امروز محل رجوع طلاب، فضلا، دانشجویان و اهل علم است.

امام جمعه نقده خاطرنشان کرد: معلمی شغل شریفی است و این برای معلمین افتخاری است که به آموزش و یاد دادن انسان‌ها و دانش آموزان می‌پردازند و لذا این معلمین هستند که زندگی کردن و انسانی زیستن را به مردم یاد می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه معلمی شغل انبیاست، یادآور شد: معلمی می‌تواند الگو باشد که در همه شرایط بتواند به تعلیم و تربیت صحیح بپردازد و آن امانتی که به دوش او گذاشته شده را به سر منزل مقصود برساند.

در پایان این مراسم از اساتید مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد