Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۹۳ کشور عضو سازمان ملل به اتفاق آرا تحریم اقتصادی و بازرگانی علیه کوبا را محکوم کردند. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، 193 کشور عضو سازمان ملل به اتفاق آرا در روز پنجشنبه تحریم اقتصادی و بازرگانی آمریکا علیه کوبا را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برزیل و رژیم صهیونیستی دو عضوی بودند که با قطعنامه محکومیت تحریم های آمریکا مخالفت کردند. گفته می‌شود این اولین باری است که برزیل علیه قطعنامه محکوم کننده تحریم‌های آمریکا رای مخالف می‌دهد.

جایر بولسونارو رئیس جمهور جدید برزیل رابطه خوبی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دارد و طی سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل نیز موضعش درباره قطعنامه اخیر را روشن ساخته بود.

پیش از رای گیری درباره قطعنامه فوق برونو رودریگز پاریلا وزیر خارجه کوبا با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا بر تمام مردم کوبا تاثیر منفی گذاشته است تاکید کرد این تحریم‌ها بر اساس کنوانسیون 1948 نسل کشی محسوب می‌شوند.

اسحال آل حبیب معاون نماینده ایران در سازمان ملل نیز در نشست رای گیری با انتقاد از آمریکا تحریم‌های واشنگتن علیه کوبا را نشان دهنده رویکرد توسعه طلبانه و استکباری کاخ سفید عنوان کرد.

تهدید نماینده کره شمالی در سازمان ملل با حرف Xتأکید رهبران کوبا و ونزوئلا بر مقابله با سیاست‌های آمریکا در منطقه

 

انتهای پیام/

R36447/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سازمان ملل آمریکا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل آمریکا اخبار آمریکا سازمان ملل آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۶ شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است جریمه مایکروسافت به دلیل نقض تحریم‌ ایران

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها