Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:34:31 GMT

بوبان، مانع بزرگ انتقال راکیتیچ به اینتر

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۹۳۷۷

بوبان، مانع بزرگ انتقال راکیتیچ به اینتر

موندو دپورتیوو مدعی شد زوونمیر بوبان، مدیر ورزشی آث میلان در تلاش است تا ایوان راکیتیچ هموطن کروات خود را از بارسلونا به میلان منتقل کرده و مانع از عزیمت او به اینتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به نارضایتی ایوان راکیتیچ از وضعیت فعلی خود در بارسلونا شایعات زیادی درباره خروج او از بارسا وجود دارد و گفته می‌شود باشگاه‌های ایتالیایی مهم‌ترین مقاصد او در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود آنکه گفته می‌شد احتمال پیوستن راکیتیچ به اینتر بالا است ولی روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو می‌گوید بوبان، مدیر ورزشی آث میلان قصد دارد او را به میلان منتقل کرده و مانع از پیوستنش به اینتر شود.

 

 

بوبان که بر اساس گزارش موندو، رابطه خوب و نزدیکی با راکیتیچ که هموطن او هم هست دارد، مصمم است که مانع از پیوستن راکیتیچ به رقیب همشهری و سنتی روسونری، اینترمیلان، شود. به همین علت بوبان در تلاش است که راکیتیچ را قانع کند که در صورتیکه در ماه ژانویه قصد ترک نوکمپ را داشته باشد، میلان برای او بهترین گزینه خواهد بود.

 

 

موندو دپورتیوو در گزارش خود اعلام کرد که بوبان در پشت پرده با پشتکار و آرامش در حال پیش‌بردن برنامه‌ای است که در پایان آن به عقد قرارداد روسونری با راکیتیچ ختم خواهد شد.

 

 

ایوان راکیتیچ آث میلان زوانیمیر بوبان بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایوان راکیتیچ آث میلان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو باستونی تایید کرد که بازیکنان اینتر می‌ترسیدند که نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر باشند، اما خریدهای جدید عالی بوده‌اند و توانستند قدرت بیشتری به این تیم بدهند.

باستونی یک روز پس از قهرمانی اینتر در سری A مصاحبه‌ای با ایل جورناله انجام داده است. این ملی پوش ایتالیایی در فصل جاری یکی از بازیکنان کلیدی سیمونه اینزاگی بود.

باستونی در مورد اهمیت بازیکنانی ایتالیایی در اینتر گفت:"همیشه گفته‌ام که ما یک گروه قوی ایتالیایی در تیم داریم. این مهم است چون در سری A تفاوت ایجاد می‌کند. شما باید لیگی را که در آن بازی می‌کنید، بشناسید و DNA مطابق با آن لیگ را داشته باشید."

اینزاگی دوشنبه شب گفت که هیچ یک از بازیکنانش از تمرین سنگین ضربات ایستگاهی در هوای بارانی روز بازی مقابل میلان گلایه نکردند. باستونی تایید کرد:"صبح قبل از بازی، ما یک ساعت را زیر باران گذراندیم تا ضربات ایستگاهی را تمرین کنیم. این کار فصل ما را به خوبی نشان می‌دهد. ما به جزئیات توجه کردیم و هیچ چیز را آسان نگرفتیم. از اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شدیم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم و نمی‌خواستیم آن‌ها را تکرار کنیم. این نقطه قوت ما بود."

اینتر در تابستان گذشته تغییرات زیادی داشت و بازیکنانی مانند آندره اونانا، میلان اشکرینیار، مارسلو بروزوویچ و روملو لوکاکو جدا شدند. باستونی تایید کرد که می‌ترسیده اینتر ضعیف‌تر از فصل قبل باشد:"بله، 12 بازیکن رفته بودند و می‌ترسیدیم ضعیف شده باشیم، چون بازیکنان جدید را به خوبی نمی‌شناختیم. برعکس، بازیکنان جدید نه تنها استعداد داشتند، بلکه میل زیادی برای بازی کردن در اینتر داشتند. ما در مورد استعداد آن‌ها مطمئن بودیم. اکنون می‌توانم بگویم که همه آن‌ها بچه‌های فوق العاده‌ای هستند، چه در داخل و چه خارج از زمین. هماهنگی باورنکردنی بین بازیکنان جدید و قدیمی وجود دارد."

آیا کسب بیستمین اسکودتو در دربی مقابل میلان یک اتفاق بزرگ بود؟ باستونی پاسخ داد:"البته که اینطور بود. باشگاه، ما بازیکنان و علاوه بر این، هواداران چنین چیزی را می‌خواستند. هواداران فوق العاده بودند و همیشه از ما حمایت کردند. ششمین دربی متوالی را بردیم. این مانند صفحه‌ای است که برای همیشه در تاریخ اینتر خواهد ماند. قهرمانی‌ با اینتر بسیار معنی دارد. ما در چند سال گذشته فداکاری‌های زیادی کرده‌ایم. حالا، من به صورت این افراد نگاه می‌کنم و احساس می‌کنم آن‌ها خانواده دوم من هستند.  برای این خانواده حاضرم خودم را در دل آتش قرار دهم و هر کار خطرناکی انجام دهم."

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم