Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با وجود اظهارات برخی از مسئولان نسبت به تامین بنزین سوپر، برخی جایگاه داران از کمبود عرضه سخن به میان می آوردند. تاریخ انتشار: 13:34 - 17 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۰۸۱ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان،کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت، با وجود تکذیب مسئولان همچنان ادامه دارد و برخی از جایگاه داران از کاهش عرضه بنزین سوپر سخن به میان می‌آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیژن زنگنه وزیر نفت دلیل کاهش عرضه بنزین سوپر را مربوط به تعمیرات و بازسازی پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند دانست و عنوان کرد: مقداری کمبود عرضه داشتیم که تاکید کردم حتما تامین شود؛ به من گفته‌اند مشکل عمده این موضوع حل شده است.
چندی پیش شرکت پالایش و پخش ضمن تکذیب خبر کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌ها اعلام کرد: بنزین سوپر در پالایشگاه‌های اراک و اصفهان تولید و در کشور توزیع می‌شود.
طبق قانون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مکلف به تولید و توزیع بنزین معمولی و بنزین با استاندارد یورو ۴ است که هم‌اکنون بیش‌تر از میزان تعهد خود بنزین با کیفیت یورو ۴ تولید و در کشور توزیع می‌کند.
این درحالی که برخی از فعالان این حوزه کمبود عرضه بنزین سوپر را ناشی از افزایش صادرات به کشور‌های همسایه می‌دانند.
طی روز‌های آینده پخش بنزین سوپر در همه جایگاه‌ها کامل می‌شود
ناصر رئیسی فرد در گفتگو با خبرگزاری میزان با اشاره به توزیع بنزین سوپر اظهار کرد: از دو روز گذشته میزان توزیع بنزین سوپر در جایگا‌های سوخت رسانی افزایش داشته است و به تدریج طی روز‌های آینده پخش بنزین سوپر در همه جایگاه‌ها کامل می‌شود.
عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت تصریح کرد: پالایشگاه‌های اراک و اصفهان به عنوان دو منبع اصلی تامین کننده بنزین سوپر در کشور برای افزایش بازدهی هر چند وقت یکبار نیاز به تعمیر سالانه دارند که این موضوع می‌تواند در پخش بنزین سوپر تاثیر گذار باشد.
وی افزود: در حال حاضر بنزین سوپر از پالایشگاه ری تامین می‌شود و در صورت ورود پالایشگاه اراک طی روز‌های آینده مشکلی در خصوص تامین بنزین سوپر نخواهیم داشت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت پالایشگاه بنزین سوپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود