Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:06:18 GMT

دشمنان اسلام به دنبال جنگ هویت محور هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۰۷۴

دشمنان اسلام به دنبال جنگ هویت محور هستند

ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد جنگ هویت محور با هدف تحریک ملیت های قومی، فرهنگی و مذهبی هستند.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت عنوان کرد: دشمن قصد دارد شیعه و سنی را به جان هم بیاندازد تا نامی از اسلام نباشد در حالی که همه انسان ها با هم برابرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در چنین شرایطی باید تلاش ما این باشد بیشتر به سمت وحدت و برادری برویم چرا که مومنین و مسلمین برادر یکدیگر هستند.

امام جمعه موقت بوشهر اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد جنگ هویت محور با هدف تحریک ملیت های قومی، فرهنگی و مذهبی هستند. 

هاشمی با بیان اینکه تعریف موضوعات مشترک وحدت بخش موجب تقریب مذاهب است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تلاش بسیاری در راستای ایجاد وحدت اسلامی انجام داده اند. 

وی بیان کرد: قرآن و پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد (ص) دو محور مهم وحدت بخش هستند. 

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بوشهر گفت: اهل سنت و شیعه مشترکات بسیاری همچون وحدت، بصیرت و زبان شناسی دارند که باید با شناسایی این مشترکات مانع سوء استفاده دشمنان شویم.

هاشمی تاکید کرد: دشمن قصد دارد شیعه و سنی را به جان هم انداخته تا نام و نشانی از اسلام نباشد در حالی که همه انسان ها با هم برابر هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموزان به مناسبت ۱۳ آبان ماه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکای کنونی همان آمریکای دهه ۴۰ و ۵۰ است که از اساس با ما دشمن بوده و با ایران دشمنی داشته است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که آمریکا همان روحیه گرگ صفتی خود را ادامه می دهد و تنها روش ها را تغییر داده اما آمریکای امروز ضعیف تر از آمریکای گذشته است. 

هاشمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ایران ناقوس افول آمریکا را در جهان به صدا درآورده که این نشانی از پایداری و مقاومت ملت ایران است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آمريكا ایسنا مقام معظم رهبري شيعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.

خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

کد خبر 6088871

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور