Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@17:14:16 GMT

سرقت در گرمابه آخوند در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۴۹۳

سرقت در گرمابه آخوند در قزوین

ارجمند افزود: برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیب به بناهای ارزشمند تاریخی، این آثار توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به طور مستمر رصد و پایش می‌شود و پس از گزارش مردمی درباره سرقت درب نفر رو ضلع شرقی این بنا، نیروهایی یگان حفاظت میراث فرهنگی به محل سرقت اعزام شدند و پس از بررسی مشخص شد که یک درب معمولی آهنی وفاقد ارزش تاریخی به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این معبر در حال حاضر مسدود شده است.

معاون میراث فرهنگی گفت: به علت ثبت ملی و پیشینه تاریخی، مرمت بناهای تاریخی همواره از اولویت‌های مرمتی میراث فرهنگی است و در صورت تخصیص اعتبار ساماندهی و مرمت این بنای تاریخی آغاز می‌شود.

۴۷۲۱۲

کد خبر 1318827

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین سرقت قزوین زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا سینمای ایران مارک ویلموتس آژانس بین المللی انرژی اتمی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، به کوشش‌ علاقمندان میراث نیاکان منطقه و پیگیری‌های سازمان مردم نهاد انجمن دوستداران میراث فرهنگی سخت سر شهرستان رامسر  و انجام مراحل اداری توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر، اولین اثر ارزشمند فرهنگی، تاریخی و مذهبی جواهرده در فهرست آثار ملی قرار گرفت.

"مسجد سکینه آباجی" واقع در ضلع جنوب غربی میدان تاریخی ییلاق جواهرده، در مرداد سال ۱۴۰۲ در فهرست آثار ملی، ثبت نهایی شد و در آذر ماه، از سوی وزیر محترم میراث فرهنگی به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد. و تابلوی ثبتی آن نیز در روز‌های آینده نصب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین