Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:08:37 GMT

مشکل بیکاری در خلخال حل شدنی است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۱۳۶۱

مشکل بیکاری در خلخال حل شدنی است

حجت الاسلام کریم اسدی درخطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری منطقه و  تلاش مسئولان برای توسعه کشاورزی و همچنین راه‌اندازی واحدهای صنعتی بزرگ، زمینه  شفل برای افراد بیکار  فراهم شده و از رشد مهاجرت افراد جویای کار منطقه به مناطق دیگر کشور نیز جلوگیری خواهد شد.

وی با تقدیر از توجه استاندار اردبیل به مسایل و مشکلات این منطقه بیان کرد: مسافرت‌های متعدد استاندار اردبیل به خلخال و بازدید نزدیک از طرح‌های گردشگری ،صنعتی و عمرانی و  تلاش برای راه اندازی کارخانه فروسیسلیس حاکی از عزم جدی نماینده عالی دولت در استان  برای برطرف شدن مشکل بیکاری دراین شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با دعوت از مردم برای همکاری با مسئولان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه اندازی کارخانه بزرگ فروسیلیس این شهرستان اظهارکرد:راه‌اندازی پروژه‌های بزرگی همچون کارخانه فروسیلیس با پیش بینی هزارو ۵۰۰ نفر اشتغال، در آینده بخش مهمی از مشکل بیکاری منطقه را بارفع خواهد کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر امام زمان (عج) مومنان را به تلاش برای فرهم شدن زمینه ظهور آن حضرت و جاری شدن عدالت همه‌گیر در جهان امروزی فرا خواند.

برچسب‌ها بیکاری خلخال نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیکاری خلخال نماز جمعه بیکاری خلخال نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان گفت: در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم؛ محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

غلامعلی نیک فهم امشب، ۱۵ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ترفیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حل مشکل پنجاه ساله «اسناد رفسنجان قشم»