Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن حاجی میرزایی» امروز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «با عنایت به نگرانی‌های معلمان عزیز که با من در میان گذاشتند، دوباره تاکید می‌کنم رتبه‌بندی معلمان به صورت قطعی امسال اجرایی شده و هر زمان مصوب شود از ابتدای مهر ۹۸ برای فرهنگیان اجرا خواهد شد.»

وی در این مطلب افزود: «تبدیل وضعیت مربیان پیش‌دبستان، خریدخدمت و حق‌التدریس هم با رفع ابهامات طی چندهفته آتی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، پیش از این و اوایل مهرماه  وزیر آموزش و پرورش در خصوص اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان تا پایان سال ۹۸ گفته بود که اعتباری ۲ هزار میلیارد تومانی برای اجرای نظام رتبه‌بندی در بودجه پیش بینی شده است که آیین‌نامه آن پس از تصویب در دولت ابلاغ و اجرایی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در همان زمان تاکید کرده بود که ممکن است تصویب و ابلاغ این آیین نامه حدود یک تا چند ماه زمان ببرد؛ اما نکته مهم این است که اعمال رتبه بندی برای فرهنگیان از اول مهرماه امسال خواهد بود.

برچسب‌ها معلمان دولت رتبه بندی فرهنگيان آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معلمان دولت رتبه بندی فرهنگيان آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی فرهنگیان معلمان دولت رتبه بندی فرهنگيان آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰ امتیاز ویژه در مرحله ارتقای رتبه‌بندی برای دانشجومعلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ دانشگاه‌ فرهنگیان که زودتر از فارغ التحصیلی سرکلاس درس رفتند، تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴