Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان  سایپا تهران پس از پیروزی تیمش مقابل دختران کویر مس کرمان در هفته سیزدهم از لیگ برتر بانوان و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول لیگ در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز شاهد بازی باکیفیتی بودیم و خوشبختانه بازیکنان تیم ما عملکرد خوبی مقابل تیم دختران کویر مس کرمان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شرایط ما در این دیدار پیچیده و سخت شده بود، چون نیم نگاهی به نتیجه بازی مس رفسنجان و ملی حفاری داشتیم که در آخر توانستیم با تعداد گل‌هایی که وارد دروازه حریف کردیم با عنوان قهرمان نیم فصل اول، هفته سیزدهم را به پایان برسانیم.

او تصریح کرد: امسال اولین سال حضور من در لیگ برتر فوتسال بانوان به عنوان یک سرمربی بود و خداراشکر اتفاقات خوبی هم برای من رقم خورد. هر چند که تمام بازی‌های لیگ شرایط خاص خودش را داشت و حتی شاهد اتفاقات ناگواری هم در لیگ بودیم. تیم شهرداری رشت در ابتدای فصل انصراف داد و متاسفانه تیم ستارگان ورامین هم در میانه فصل منحل شد و بسیاری از معادلات را در لیگ بانوان بر هم زد.

اردلان افزود: فلسفه باشگاه سایپا همیشه جوانگرایی و بازیکن سازی بوده است. ما همین رویکرد را در فوتسال بانوان شروع کردیم و بازیکنانی نظیر مارال ترکمان و مهدیه محمدزاده را در ترکیب قرار دادیم. همین رویه را ادامه خواهیم داد و سعی کردیم بازیکنان ناشناخته‌ی تیم در لیگ بهتر شوند.

سرمربی تیم ساپیا  گفت: بحث نقل و انتقالات در فوتسال بانوان مثل آقایان به راحتی انجام نمی‌شود، چون در بانوان پول کلانی رد و بدل نمی‌شود. راجع به ۲ تا سه گزینه صحبت کردیم که به جمع ما اضافه شوند، اما هر وقت قطعی شدند، نام آن‌ها را به طور رسمی اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: صدرنشینی سایپا در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان

انتهای پیام/

اظهارات اردلان درباره قهرمانی نیم فصل سایپا در لیگ فوتسال بانوان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال بانوان فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی افغانستان با یک ایرانی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار نهایی پلی‌آف جام ملت‌های فوتسال آسیا برای مشخص شدن تکلیف پنجمین تیم صعودکننده به جام جهانی روز یکشنبه بین تیم‌های افغانستان و قرقیزستان برگزار شد و در نهایت افغانستان موفق شد با نتیجه پنج بر ۳ حریف خود را شکست داده و به جام جهانی صعود کند.

هدایت تیم ملی افغانستان را مجید مرتضایی سرمربی اسبق تیم فرش‌آرا مشهد بر عهده دارد.

تیم ملی فوتسال افغانستان برای اولین بار بود که در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور پیدا می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • تاریخ‌سازی افغانستان با یک ایرانی
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده