Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@21:36:41 GMT

چو ایران نباشد، تن من مباد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۳۵۱

چو ایران نباشد، تن من مباد + عکس

تماشاگران مشهدی در جریان دیدار تیم‌های فوتبال شهر خوردو و پارس جنوبی جم بر لزوم همبستگی و اتحاد ملی تأکید کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودروی مشهد و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام‌ رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد و در پایان شاگردان یحیی گل محمدی با ثک گل دقیقه 78 حسین مهربان پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این دیدار تماشاگران حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعارها و خواندن شعرهایی, بر همبستگی و اتحاد ملی تأکید کردند.

هواداران شهر خودرو پرچم‌های کوچک ایران را در دست داشته و آن را در ورزشگاه به اهتزاز در آوردند. همچنین عده‌ای بنرهایی با شعارهای «از خراسان تا خوزستان، از آذربایجان تا هرمزگان؛ همه فدای خاک‌ ایران», «چو ایران نباشد، تن من مباد» و «خلیج همیشه فارس ایران» به ورزشگاه آوردند. برخی از هواداران با لباس‌هایی که روی آن پرچم ایران حک و نوشته شده بود «چو ایران نباشد، تن من مباد» در ورزشگاه حاضر شدند. هواداران مشهدی با خواندن اشعاری بر لزوم همبستگی ملی تأکید کردند.

این اقدام هواداران پاسخی بود به برخی هوادارانی که هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شعارهای تجزیه‌طلبانه و قومیتی سر داده و برخی از آنها نیز ترکیه را تشویق کردند، اقدامی که با استقبال رسانه‌ها و برخی مسئولان ترکیه مواجه شده بود.

 

تسنیم/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب در دقیقه 80 بازی بارسا و والنسیا، در حالی که نتیجه 2-2 مساوی بود، روی سکوهای ورزشگاه المپیک مونتجویک اتفاق عجیبی رخ داد: یک موج مکزیکی که تصاویرش خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد. 

در شرایطی که مساوی برای بارسا اصلا نتیجه مطلوبی نبود، این حرکت باعث حیرت همه شد. در ورزشگاهی نیمه خالی و در حالی که بارسا برای زدن گل سوم تلاش می کرد، کسی انتظار موج مکزیکی نداشت. حرکتی که با سوت و هو بخشی از ورزشگاه روبرو شد.

وقتی از ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی در مورد این موضوع پرسیده شد او با تعجب گفت: «خیلی عجیب بود. در تمام این سال ها من هرگز ندیده بودم هواداران با نتیجه 2-2 چنین واکنشی نشان دهند.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم