Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علائی نژاد رئیس هیات سوارکاری ایلام گفت: یک دوره مسابقات اسب دوانی پاییزه استان ایلام در بخش کارزان جنب کارخانه سیمان ایلام با حضور فرماندار سیروان، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، مدیرعامل کارخانه سیمان و مسئولان محلی برگزار شد.

او ادامه داد: در این رقابت‌ها اسب‌هایی از نژاد‌های کرد، عرب و دوخون در یکی از پیست‌های استاندارد کشور به مسافت یک هزار و ۲۰۰ متر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علائی نژاد با بیان اینکه این مسابقات در پنج کوروس برگزار شد اظهار کرد: در هر کورس سه سوار کار انتخاب شد و در پایان به ۱۵ سوارکار برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

او افزود: در رقابت‌های اسب دوانی که در پنج کورس برگزار شد اسب سوار مبین قامشلو با اسب کوردان در کورس نخست عنوان نخست، نیما ناظری با اسب طلا عنوان دوم و یداله حاتم زاده با اسب طوفان مانشت عنوان سوم را کسب کرد.

رئیس هیات سوارکاری ایلام بیان کرد: در کورس دوم احمدرضا صیادی با اسب نچیر، علی مرادی با اسب زلزله و علی والایی با اسب بیقرار به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

او اظهار کرد: در کورس سوم علیرضا رحیمی با اسب کلهر، بهرام کاکی با اسب رعد و مجید متین با اسب ژنرال و در کورس چهارم نیز رضا ناظری با اسب گیسو و گل مرجان مقام اول و دوم و امیرضا محسنی با اسب کوماس سوم شد.

علائی نژاد افزود: در کورس پنجم نیز رضا علائی نژاد با اسب ژنرال، حجت کاکی با اسب حیران و سعید خاکی با اسب آسو به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ ن

برگزاری مسابقات اسب سواری پاییزه ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جماران به مناسبت شهادت آیت الله مرتضی مطهری در دوازده اردیبهشت ماه، تصویری از وی منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901739

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • عکسی خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس