Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:55:19 GMT

برگزاری ۱۰ دوره آموزش گردشگری در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۳۳۲

برگزاری ۱۰ دوره آموزش گردشگری در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۰ دوره آموزش تخصصی گردشگری ویژه فعالان این بخش در راستای توانمند سازی نیرو‌های مرتبط با صنعت گردشگری شامل هتل، مهمانپذیر، مجتمع خدماتی و رفاهی، مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی، مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: در بحث آموزش‌ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می‌شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه‌ای و شرایط عبور از بحران‌های منطقه‌ای مهم است.

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام بیان کرد: آموزش در همه دوره‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و در دهه‌های اخیر نقش آموزش و بازنگری و نیز توسعه دانسته‌ها از جمله ضرورت‌هایی است که همه دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی به آن می‌پردازند و اهمیت می‌دهند.

او افزود: برگزاری این دوره‌ها برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه است.

شنبه زاده اظهار کرد: این دوره آموزشی در راستای دانش افزایی راهنمایان در حوزه طبیعت گردی و بوم گردی و برای مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و غیره در حوزه اصول برنامه ریزی برای تعیین بازار‌های هدف به جهت جذب گردشگر و شناسایی انواع نیاز‌های گردشگران برگزار شد.

او بیان کرد: این طرح شامل دوره‌هایی از جمله گردشگری پایدار، آشنایی با صنعت گردشگری، مدیریت و کیفیت در صنعت گردشگری، فناوری جدید در گردشگری، مهارت‌های عبور از بحران‌های منطقه‌ای در حوزه گردشگری، رفتار حرفه‌ای در صنعت گردشگری، تبیین آئین نامه‌های ابلاغی برای دفاتر و واحد‌های پذیرایی است.

انتهای پیام/ ن

برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظر زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند شهر ملی شیشه گری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در جشن روز میمند حضور داشت با برشمردن ظرفیت شهر میمند در صنعت شیشه گری و اینکه شیشه گری یک مهارت اصیل در کنار گلاب گیری است، از تبدیل شهر میمند به شهر ملی شیشه گری خبر داد.
دکتر جلالی افزود: صنعت شیشه گری هم دوستدار محیط زیست است هم قابل بازیافت و هنری دستی و اصیل است که می‌تواند به ترویج صنعت گلاب گیری کمک کند.
وی گفت: عزم مسئولین محلی برای ایجاد کارگاه‌های شیشه گری در میمند و فراهم کردن شاخص‌های شهرملی شیشه گری زمینه تکمیل پرونده شهرملی شیشه گری را برای این شهردرآینده نزدیک فراهم می‌کند.
معاون باغبانی وزارت جهاد هم در مراسم جشن روز میمند گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از ۳۰ هزار هکتار گلزار گل محمدی کشور در فارس وجود دارد و میند با ۲هزار هکتار گل محمدی بالاترین عملکرد تولید گل را در کشور دارد.
برومندی با تاکید بر اینکه باید با کمک به بخش خصوصی زنجیره ارزش را در تولید، کامل و از خام فروشی‌ها خودداری کنیم، افزود: اعطای سرمایه درگردش و تسهیلات لازم به سرمایه گذاران بخش خصوصی در دستور کار است تا در راستای تولید، خرید محصولات و حرکت به سمت کشاورزی قراردادی و بازار رسانی محصولات رونق ایجاد شود.
وی افزود: استان فارس که رتبه اول تولیدات باغی کشور و البته شهر میمند هم تعداد زیادی سرمایه گذار خصوصی دارد مشمول این دستور العمل هستند.
در ادامه مراسم مسئولان محلی از جمله امام جمعه شهر میمند، فرماندار فیروز آباد و معاون گردشگری استانداری فارس هم در خصوص چالش‌های تولید و گردشگری درشهر میمند سخنرانی کردند.
شهردار میمند هم در این گردهمایی روز میمند به اجرای سه طرح توسعه گردشگری در سال پیش رو در این شهر خبر داد و گفت: احداث پارک پردیس با احیای باغ‌های گل نسترن و گل محمدی، احیای بافت تاریخی میمند، و ساخت کارخانه عرقیات و اسانس با برآورد هزینه ۷۰ میلیارد تومانی از جمله طرح‌های دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر میمند است.
همزمان با جشن روز میمند پیاده روی و گردهمایی مردی هم در این شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان