Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@09:37:20 GMT

واکنش آمریکا به تجاوز یک پهپاد به حریم ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۰۷۱

وزارت دفاع آمریکا به سرنگونی یک پهپاد ناشناس در آسمان ایران واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از مهر، وزارت دفاع آمریکا در این ارتباط اعلام کرده که پهپاد سرنگون شده در ایران متعلق به آمریکا نبوده است.

در همین ارتباط، حساب کاربری وزارت دفاع آمریکا در توئیتر اعلام کرده که گزارش‌ها در ارتباط با سقوط یک پهپاد متعلق به آمریکا نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پنتاگون در ادامه گفته است که اگر یک هواپیمای بدون سرنشین در محدوده سنتکام سقوط کرده، این هواپیمای بدون سرشنین متعلق به آمریکا نیست.

صبح امروز منابع خبری اعلام کردند که سامانه پدافندی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بندر ماهشهر بعد از مشاهده یک پهپاد به سرعت آن را ساقط کرده است.

در همین ارتباط نیز، امیر «علیرضا صباحی‌فرد»، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز توسط سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه عمومی ماهشهر تحت هدایت شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی کشور منهدم شد.

وی تصریح کرد: این اقدام قاطع و شلیک موشک در واکنش به تجاوز یک فروند پهپاد متجاوز خارجی به حریم هوایی کشورمان بوده است و پهپاد متجاوز قبل از رسیدن به اماکن حساس با هوشیاری کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور منهدم شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: ما بار‌ها اخطار داده ایم که شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با آمادگی کامل، قاطعانه به هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور پاسخ خواهد داد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پهپاد ماهشهر پنتاگون وزارت دفاع آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 روئسای جمهور آمریکا از جمله جو بایدن به دنبال توافق با ایران برای مصرف داخلی و انتخاباتی بوده‌اند و صهیونیست‌ها که از این موضوع آگاهی دارند، همواره در این مسیر سنگ اندازی کردند. در همین ارتباط کارشناس کانال 12 تلویزیون اسرائیل در این ارتباط گفت: «اگر قرار است آمریکا با ایران به تفاهم برسد باید روابط ما را با ماهی چاق خاورمیانه یعنی عربستان عادی کند، در این صورت میتوان طعم تلخ تفاهم با ایران را تحمل کرد...» اظهارات قابل تامل این کارشناس صهیونیست را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران
  • واکنش ارتش اشغالگر به تعلیق محموله تسلیحات آمریکا
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • ۵ نیروی هوایی برتر جهان در سال ۲۰۲۴؛ از تفنگداران دریایی آمریکا تا نیروی هوایی روسیه (+عکس)
  • آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند