Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:04:25 GMT

شروع عملیات احداث بزرگراه سنقر-بیستون

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۰۸۲

شروع عملیات احداث بزرگراه سنقر-بیستون

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسینی کیا نماینده شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی از شروع احداث ۸ کیلومتر بزرگراه سنقر-بیستون خبر داد و گفت:این پروژه با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان شروع و همچنین ۲ کیلومتر از عملیات ۵ کیلومتر قبلی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تا دو هفته آینده تکمیل خواهد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازدید از روند اجرایی این پروژه   گفت: مقرر گردید عملیات احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی سنقر نیز تسریع گردد.

بازدید ازعملیات آسفالت راه روستایی الیاسان به آگاه سفلی به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان از برنامه‌های این سفر بود.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه به همراه فرماندار و نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی از روند اجرایی  پروژه های عمرانی سنقر بازدید کردند.

انتهای  پیام/ز

 

احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی سنقر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز