Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رضا مهاجری جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار تیمش با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:  ابتدا از تماشاگران نساجی که این مسیر طولانی را طی کردند و به اینجا آمدند تشکر می‌کنم همچنین از تماشاگران نفت تشکر می‌کنم که از هواداران نساجی به خوبی پذیرایی کردند.

وی با بیان اینکه هواداران  ۲ تیم به خوبی از تیمشان حمایت کردند، افزود: من وقتی پسر هشت ساله را در ورزشگاه می‌بینم بسیار خوشحال می‌شوم لذا باید بگویم که رفتار تماشاگران نکته بارز مسابقه امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجری گفت: آنها موقعیتی روی دروازه‌ ما خلق نکردند و در نیمه دوم اگر بازیکن مصدوم نداشتیم شاید آشوری را اصلا به زمین نمی‌فرستادم؛ بازیکنان ما هنوز تمرکز لازم در زمین را ندارند و باید به لحاط روحی بیشتر کار کنیم. 

وی افزود: بازیکنان نفت مسجدسلیمان از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستند به همین دلیل تاکنون شکست نخورده اند؛ ما امروز در نیمه دوم تا دهانه دروازه هم رفتیم ولی گل نزدیم.

وی با بیان اینکه ما مشکلات زیادی داریم، گفت: داوری این دیدار عالی بود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال مسجدسلیمان خوزستان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مسجدسلیمان خوزستان ورزشی فوتبال مسجدسلیمان خوزستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم