Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به وقوع چندین زمین لرزه طی ۱۲ ساعت گذشته در خراسان جنوبی گفت: دراین راستا ۵۸ تیم امداد و نجات با ۲۳۷ نفر امدادگر در آماده باش قرار گرفتند. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،  محمدرحیم شهریاری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل وقوع چندین زمین لرزه طی 12 ساعت گذشته در استان در حوالی شهر مود و شهرستان سربیشه، کلیه شعب هلال احمر استان به ویژه شهرستان های بیرجند، سربیشه، درمیان و نهبندان جهت پوشش حوادث احتمالی در وضعیت آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا تیم های عملیاتی جهت اعزام در وضعیت آماده(آنکال) قرار گرفتند افزود: تعداد پایگاه‌های بین شهری آماده عملیات 24 پایگاه است.

امدادرسانی کادر درمانی بیمارستان‌های ارتش به ‌زلزله‌زدگان‌ / آمادگی ارتش برای کمک به مردماعضای ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی عازم منطقه زلزله‌زده شدند / آماده‌باش تمام شهرستان‌ها‌ برای امدادرسانی‌دستور روحانی برای بسیج تمامی امکانات جهت امداد‌رسانی به مناطق زلزله‌زدهحضور فرمانده سپاه عاشورا در مناطق زلزله‌زده‌ / امدادرسانی بسیجیان به مردم بعد از زلزله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تعداد افراد آماده باش در پایگاه های شهری را 92 نفر عنوان کرد و بیان کرد: همچنین 36 خودرو نیز در این پایگاه ها در حالت آماده باش قرار دارند.

شهریاری تصریح کرد: همچنین در پی وقوع چندین زمین لرزه طی 12 ساعت گذشته در مجموع 58 تیم عملیاتی با 237 نفر و 69 مورد انواع خودروی عملیاتی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

انتهای پیام/

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند. 

محمدعلی کاوسی امروز، ۵ اردیبهشت در پی بارندگی های اخیز استان، اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند. 

وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستاهای چاه خوش نری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد. 
کاوسی بیان داشت: از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود که یک تیم از شعبه طبس به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستاهای محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند. 

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب