Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@01:42:39 GMT

ادامه کمبود عرضه بنزین سوپر در برخی جایگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۸۲۵

ادامه کمبود عرضه بنزین سوپر در برخی جایگاه‌ها

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت، با وجود تکذیب مسئولان همچنان ادامه دارد و برخی از جایگاه داران از کاهش عرضه بنزین سوپر سخن به میان می‌آوردند.

وزیر نفت دلیل کاهش عرضه بنزین سوپر را مربوط به تعمیرات و بازسازی پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند دانست و عنوان کرد: مقداری کمبود عرضه داشتیم که تاکید کردم حتما تامین شود؛ به من گفته‌اند مشکل عمده این موضوع حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چندی پیش شرکت پالایش و پخش ضمن تکذیب خبر کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌ها اعلام کرد: بنزین سوپر در پالایشگاه‌های اراک و اصفهان تولید و در کشور توزیع می‌شود.

در حال حاضر بنزین سوپر از پالایشگاه ری تامین می‌شود و در صورت ورود پالایشگاه اراک طی روز‌های آینده مشکلی در خصوص تامین بنزین سوپر نخواهیم داشت


طبق قانون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مکلف به تولید و توزیع بنزین معمولی و بنزین با استاندارد یورو ۴ است که هم‌اکنون بیش‌تر از میزان تعهد خود بنزین با کیفیت یورو ۴ تولید و در کشور توزیع می‌کند.


این درحالی که برخی از فعالان این حوزه کمبود عرضه بنزین سوپر را ناشی از افزایش صادرات به کشور‌های همسایه می‌دانند.


طی روز‌های آینده پخش بنزین سوپر در همه جایگاه‌ها کامل می‌شود


ناصر رئیسی فرد با اشاره به توزیع بنزین سوپر اظهار کرد: از دو روز گذشته میزان توزیع بنزین سوپر در جایگا‌های سوخت رسانی افزایش داشته است و به تدریج طی روز‌های آینده پخش بنزین سوپر در همه جایگاه‌ها کامل می‌شود.


عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت گفت: پالایشگاه‌های اراک و اصفهان به عنوان دو منبع اصلی تامین کننده بنزین سوپر در کشور برای افزایش بازدهی هر چند وقت یکبار نیاز به تعمیر سالانه دارند که این موضوع می‌تواند در پخش بنزین سوپر تاثیر گذار باشد.


وی افزود: در حال حاضر بنزین سوپر از پالایشگاه ری تامین می‌شود و در صورت ورود پالایشگاه اراک طی روز‌های آینده مشکلی در خصوص تامین بنزین سوپر نخواهیم داشت.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 بنزین سوپر کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بنزین سوپر کمبود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد