Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@09:59:46 GMT

شهرداری تبریز در کنار خانواده‌های حادثه‌دیده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۳۹۰۸

شهرداری تبریز در کنار خانواده‌های حادثه‌دیده است

شهردار تبریز از آمادگی شهرداری برای ارسال نیرو و تجهیزات موردنیاز به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هم استانی‌های عزیز در زلزله‌ بامداد امروز -جمعه ۱۷ آبان‌ماه- در شهرستان میانه، اظهار کرد: شهرداری تبریز در کنار خانواده‌های حادثه‌دیده است و در صورت نیاز با تمام ظرفیت برای کمک به آسیب‌دیدگان آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز از اعزام دو دستگاه بابکت به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز شش دستگاه کمپرسی و دو دستگاه بابکت به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده تا امر آواربرداری تسریع شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مدیریت بحران شهرداری بازدیدی از مناطق حاشیه‌نشین شهر تبریز انجام داده‌اند، افزود: خوشبختانه زلزله بامداد امروز خسارتی در مناطق حاشیه‌نشین تبریز در پی نداشته و جای نگرانی نیست.

شهین باهر با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی شهرداری تبریز، تصریح کرد: در صورت نیاز آماده اعزام نیروهای امدادی و خدماتی به مناطق زلزله‌زده هستیم.

وی با بیان اینکه مصدومیت و جان باختن تعدادی از هم استانی ها باعث تألم خاطر ما شد، اظهار کرد: از خداوند متعال برای خانواده‌های داغ‌دیده صبر آرزومندیم و دعا می‌کنیم تا مصدومان این زمین لرزه نیز هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورند.

کد خبر 396027

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر تبریز تبریز شهرداري تبريز شهر شهروند زلزله آذربایجان شرقی زلزله مصدومان کشته شدگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است