Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در گفت و گویی تلویزیونی از برخی افراد حاضر در وزارت ورزش و جوانان انتقاد کرد.

میر اسماعیلی در این باره گفت: من مطلع شدم که برخی افراد در وزارت ورزش و جوانان به روسای هیئت‌های استانی زنگ می‌زنند و می‌گویند، اگر میراسماعیلی از فدراسیون برود، تعلیق جودو برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: این حرف ها، همان صحبت‌هایی است که امثال ویزر، رئیس اسرائیلیِ فدراسیون جهانی جودو می‌زنند، اما آقایان باید بدانند که مشکل ویزر با جودوی ایران، میر اسماعیلی نیست، بلکه آن‌ها ارزش‌های نظام را نشانه گرفتند.

او افزود: البته منظور من مدیران رده میانی وزارت خانه است، چرا که شخص وزیر، در این مدت توجه ویژه‌ای به جودو داشته و چند شب پیش ساعت ۱۲ شب به من زنگ زد و جویای رای دادگاه CAS شد. من از سلطانی فر تشکر می‌کنم که چنین نگاهی به فدراسیون ما دارد.

بیشتر بخوانید: فدراسیون جودوی ایران تعلیق شد

لازم به ذکر است که با حکم فدراسیون جهانی جودو و تایید کمیته انضباطی این فدراسیون، جودو ایران تعلیق شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون جودو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جودو اخبار ورزشی آرش میراسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد