Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه روز جمعه اعلام کرد که این کشور اطلاعی درباره مقدمات دیدار بعدی میان رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره‌شمالی ندارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «الگ بورمیستوروف» از مقامات وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو هیچ اطلاعی درباره مقدمات برگزاری نشست دیگر میان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که پس از دیدار با «مارک لامبرت» نماینده ویژه آمریکا در امور کره‌شمالی و در حاشیه کنفرانس خلع سلاح هسته‌ای مسکو صحبت می‌کرد، گفت: « نشست به خوبی پیش رفت و موضوعات خلع سلاح هسته‌ای مورد بحث قرار گرفت.»

پیشتر خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از منابع اطلاعاتی این کشور مدعی شده بود که به نظر می‌رسد کیم جونگ اون در حال برنامه‌ریزی برای دیدار با ترامپ در ماه دسامبر است.

رهبر کره شمالی پیش از این پایان سال جاری میلادی را ضرب الاجل این کشور برای مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای با واشنگتن تعیین کرده بود.

ترامپ و کیم جونگ اون تا کنون سه بار با یکدیگر دیدار کرده‌اند اما این دیدارها تا کنون نتیجه‌ای برای پیونگ‌یانگ نداشته و آمریکا همچنان به تشدید تحریم‌ها و اقدامات خصمانه خود علیه کره‌شمالی ادامه داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دونالد ترامپ کیم جونگ اون دولت کره شمالی دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند؛ در ابتدای این دیدار معلمان سرودی همخوانی کردند که آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،پیش از ظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ و هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار معلمان سرودی همخوانی کردند که در ادامه بخشی از  فیلم و متن آن را مشاهده می‌کنید:

ای جوانان تا زوال آن رژیم چیزی نمانده
بگو بسم الله الرحمان الرحیم چیزی نمانده

****

امیری حسین و نعم‌الامیر
نصر من الله و فتح قریب

کد خبر 749651

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی