Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از معرفی 100 طرح خلاقانه کتاب خوانی این استان در پایتخت کتاب خبر داد.

رضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: این امر به منظور معرفی خراسان شمالی در سطح ملی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هر سال یکی از شهرهای ایران به عنوان پایتخت کتاب در کشور معرفی می شود، افزود: در سال 96 بجنورد به عنوان نامزد پایتخت کتاب ایران معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در ادامه به باشگاه های کتاب خوانی اشاره و اظهارکرد: باشگاه های کتاب خوانی در مدارس، مساجد و ... این استان راه اندازی شده است که هر باشگاه شامل 12 تا 15 نفر است که در این باشگاه ها گردش کتاب بین افراد انجام می شود و همچنین امر بلند خوانی، جمع خوانی، خلاصه کتاب و ضبط آن با موبایل صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در نهایت جشنواره کتاب خوانی برگزار و در آن باشگاه های کتاب خوانی خلاق انتخاب می شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون بیش از 200 باشگاه کتاب خوانی در این استان تشکیل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری پایتخت کتاب ایران باشگاه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی