Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «مولوی عبدالشکور مطمئن»، عضو سابق طالبان اعلام کرد که هیات سیاسی این گروه با نمایندگان دولت افغانستان در پکن دیدار نخواهد کرد.

وی اظهار داشت که نمایندگان طالبان تنها در صورتی حاضر به دیدار با مقامات دولتی در نشست پکن می‌شود که این افراد به طور رسمی از دولت نمایندگی نکنند و به صورت شخصی در نشست حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مولوی عبدالشکور مطمئن» افزود: دولت افغانستان اعضای هیاتی که برای سفر به چین اعزام می‌کند را مشخص نکرده اما اگر این افراد بخواهند از دولت نمایندگی کنند هیات طالبان با آنها بر سر یک میز نخواهد نشست.

گفتنی است که چین قرار است میزبان نشستی میان هیات طالبان و نمایندگان دولت افغانستان باشد. تاریخ این نشست هنوز معلوم نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان افغانستان چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان

ریاست عمومی پاسپورت طالبان در بغلان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت بغلان در یک سال گذشته، ۲۱ هزار جلد پاسپورت توزیع کرده ‌است.

این ریاست می‌افزاید، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۳۲ میلیون افغانی عواید به‌دست آمده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات، ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا و بیش از ۱۹ هزار جلد پاسپورت در ولایت نیمروز خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • وقوع انفجار در کابل
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار