Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور برترین‌های ووشوی کشور در شهر تبریز برگزار شد و حاصل حضور تیم ووشوی استان قم در این رقابت‌ها یک مدال ارزشمند طلا بود.

وی افزود: تیم ووشوی استان قم با ترکیبی از سانداکاران و تالوکاران در این پیکارها حاضر بود که تنها مدال تیم ووشوی قم در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به دست آمد به طوری که پریسا حیدری از قم موفق شد مدال طلای این دسته وزنی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: حیدری با شکست دادن تمامی حریفان خود تا فینال پیش رفت و بالاتر از فریناز نذیری قهرمان شد و سکینه قاسم زاده از آذربایجان شرقی الف و سیده مائده موسویان از کیش در جایگاه سوم مشترک این وزن قرار گرفتند.

محمدزاده بیان داشت: آن چه ارزش مدال طلای پریسا حیدری را افزایش می‌دهد این است که او پس از مدت‌ها دوری از میادین و به دلیل پارگی رباط صلیبی در سال ۹۷ در تمرینات تیم ملی جوجیتسو زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و مدتی طولانی از ورزش به دور بود اما بازگشت موفقی داشت و توانست طلای ووشوی کشور را کسب کند.

وی عنوان کرد: پریسا حیدری با این مدال طلا جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشو را به دست آورده است. این ووشوکار پیش از این سابقه حضور در مسابقات درون اردویی تیم ملی و کسب عناوین کشوری را داشته است.

کد خبر 4766491

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو فدراسیون ووشو قم اخبار ورزشی قم یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه تئاتر کودک و نوجوان بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت