Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خداییان گفت: در سال ۹۷، ده هزار میلیاد تومان از معوقات بانکی توسط این سازمان وصول شد و در شش ماهه امسال بیش از ۷ هزار میلیارد تومان معوقات بانک وصول شده است. تاریخ انتشار: 10:19 - 18 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۹۹۸ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، نشست خبری خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز ۱۸ آبان ماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خداییان در این نشست با اشاره به نقش سازمان ثبت در وصول معوقات بانکی، اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک از طریق اجرای ثبت نسبت به وصول معوقات اقدام می کند در سال 97 ، ده هزار میلیاد تومان از معوقات بانکی توسط این سازمان وصول شد و در شش ماهه امسال بیش از 7 هزار ملیارد تومان معوقات بانک وصول شده است.   وی با تاکید بر نقش سازمان ثبت اسناد در اقتصاد جامعه، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در برندسازی و تجاری سازی اختراعات کمک می کند و مرکز مالکیت معنوی با برگزاری کارگاه‌هایی سعی می کند به شرکت های نوپایه کمک کند که بتوانند محصولات را تجاری سازی کنند.   رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با بیان اینکه سازمان ثبت در پیشگیری از جرایم با ایجاد شفافیت تاثیرگذار است، افزود: تمام املاک و اسناد و شرکت ها و اطلاعات اشخاص حقوقی دارای بانک جامع و در اختیار دستگاه های نظارتی هستند و در واقع این بانک ها مانع سوءاستفاده افراد می شوند.   وی با اشاره به نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پیشگیری از پولشویی، خاطرنشان کرد: از آنجایی که هرگونه نقل و انتقال رسمی در سازمان، ثبت می شود امکان ردیابی افراد پولشو وجود دارد.   خداییان همچنین با اشاره به پیشگیری از فرار مالیاتی و کلاهبردای و فروش مال غیر از سوی سازمان ثبت اسناد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح کاداستر و سند دار کردن اراضی ملی و منابع طبیعی نقش موثری در پیشگیری از زمین خواری دارد.   در حال تکمیل است/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

او با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، افزود: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی گفت: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بی‌هویتی اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند