Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: پس از جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در مدارس استان در سال گذشته٬ تا پایان آذرماه بخاری های گازی هم از مدارس استان برچیده می‌شود. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

رضا رجب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به فعالیت‌های عمرانی بریا کاهش محرومیت خراسان شمالی در موضوع مدرسه و فضای آموزشی٬ اظهار داشت: سرانه فضای آموزشی در خراسان شمالی از میانگین کشوری پایین‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی اردبیل به استفاده 315 مدرسه از بخاری‌ نفتی واکنش نشان دادبخاری‌های غیراستاندارد مدارس ایلام را دریابیم تا به بهانه گرما بخشیدن تن دانش‌‌آموزان را نیازاردجمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس استان‌ اردبیل همچنان بر روی کاغذ است

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای آموزشی استان 5/06 درصد است٬ افزود: سرانه فضای آموزشی خراسان شمالی به میزان 0/15 درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است و برای جبران این مهم٬ 96 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از جمع آوری بخاری‌های گازی از مدارس تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از برچیده شدن بخاری‌های نفتی در سال گذشته از مدارس خراسان شمالی تا پایان آبان ماه هم تمام بخاری‌های گازی جمع‌آوری و بخارهای هرمنوتیک استاندارد جایگزین آن‌ها خواهد شد.

رجب زاده در پایان از جمع آوری مدارس سنگی و گلی تا پایان سال جاری در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی پروژه مدارس سنگی و گلی از خراسان شمالی تا پایان سال جاری برچیده می‌شود.

انتهای پیام/313 / ع

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد گفت: : ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند .
وی همچنین با بیان اینکه خرید به قیمت روز از مددجویان خریداری می شود، .افزود: ۷۰ بافنده فرش زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند.
به گفنه الهی راد درآمد ناخالص حاصل از هر مترمربع فرش برای بافندگان بین ۳ تا 5 میلیون تومان است.
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در آماری اعلام کرد: در خراسان شمالی ۲۶ هزار بافنده فرش فعالیت دارند که به‌نوعی سه درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.
از این تعداد بافنده پنج هزار بافنده فرش ترکمن هستند.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد