Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@13:39:31 GMT

کشف بیش از 8 تن ماهی غیربهداشتی در آستارا

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۷۳۰۰

کشف بیش از 8 تن ماهی غیربهداشتی در آستارا

فرمانده انتظامی استان از کشف هشت تن و 100 کیلوگرم ماهی که به صورت غیربهداشتی و فاقد مجوز در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" در تشریح این خبر گفت: ماموران ایست و بازرسی سه راه قلعه شهرستان آستارا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به دو دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه خودروی باری کامیون مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ارشد انتظامی استان  با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای مورد نظر هشت تن و 100 کیلوگرم ماهی غیربهداشتی و فاقد مجوز حمل کشف شد افزود: در این راستا دو متهم  53 ساله، یک متهم 49 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماهی‌های کشف شده را چهار میلیارد و 50 میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: مواد غذایی فاسد شدنی باید با زنجیره سرمایی و با مجوز بهداشت و اداره شیلات حمل شوند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با هر عاملی که سلامتی و بهداشت شهروندان را تهدید کند، قاطعانه برخورد می کند خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

بیشتر بخوانید: کشف 145 راس احشام قاچاق در"کازرون" 2 فوتی و 5 مصدوم در سانحه واژگونی خودرو نیسان حامل دانش آموزان بشاگردی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو فرمانده انتظامی استان مواد غذایی نیسان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی