Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هادی مدقق با اشاره به روش‌های مختلف پرداخت قبض برق به ایسنا گفت: مشترکان پیش از این می‌توانستند به روش‌های مختلف قبوض خود را پرداخت کنند و پس از حذف قبوض کاغذی برق، روش‌هایی برای افراد دارای گوشی هوشمند پیش‌بینی شده بود. در واقع صاحبان تلفن‌های همراه می‌توانند از طریق سایت، اپ‌های مختلف و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قبض خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: افرادی که گوشی هوشمند ندارند می‌توانند از طریق USSD قبض خود را پرداخت کنند اما افرادی که اصلا گوشی ندارند، باید شناسه قبض خود را (درج‌شده روی قبوض کاغذی) به یاد داشته باشند. برای اینکه این افراد بتوانند با تلفن ثابت یا خودپرداز قبض خود را پرداخت کنند، تصمیم گرفتیم برای همه مشترکان کارت شناسایی برق صادر کنیم تا شناسه دقیق خود را همراه داشته باشند.

مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر تاکید کرد: در واقع هدف این است که مشترکان شناسه قبض خود را مانند یک کارت مثل دیگر کارت‌ها در اختیار داشته باشند و هر جا مراجعه کردند، بتوانند قبض خود را پرداخت کنند.

به گفته مدقق، طرح ارائه کارت شناسایی برق از برنامه‌های ماه آینده است که سراسری اجرا می‌شود و هزینه آن از مشترک گرفته نمی‌شود. قبوض کاغذی برق از ابتدای مهرماه حذف شده و مشترکان اطلاعات قبض را با پیامک دریافت می‌کنند.

آبونمان از قبوض الکترونیکی حذف نمی‌شود

کد خبر 462190 برچسب‌ها برق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت می‌شود.
علی دهقانی افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری نفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.
دهقانی گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده می‌کنند بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان