Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صیادان غیرمجاز که دو بهله پرنده شکاری ازنوع دلیجه را صید کرده بودند، با مشاهده مرزبانان هنگ مرزی اترک در محدوده پاسگاه مختومقلی، ضمن برجای گذاشتن دو قطعه پرنده شکاری و یک عدد تله دست‌ساز از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: پرندگان کشف شده بعد از تحویل به محیط زیست، در دامن طبیعت رها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هنگ مرزی اترک از دستگیری هشت متهم در نواری مرزی گنبدکاووس در یک هفته گذشته نیز خبر داد و گفت: افزود: با اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی در یک هفته گذشته ۱۳۰ گرم انواع موادمخدر در نوار مرزی گنبدکاووس محدوده داشلی برون در بازرسی از منازل کشف و چهار متهم نیز دستگیر شدند.

وی افزود: علاوه بر آن، ماموران در بازرسی از خودروهای عبوری در سطح نوار مرزی نیز هفت لیتر مشروبات الکلی کشف و چهار متهم دیگر را هم دستگیر کردند.

سرهنگ سراوانی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی هم گفت:  همچنین ۲۳۰ بسته سیگار قاچاق از دو تبعه ترکمنستانی در پست کنترل و مراقب اینچه برون کشف شد.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس شکار پرندگان مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس شکار پرندگان مرزبانی گنبدکاووس شکار پرندگان مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ویدیو/ گِل‌فشان قارنیارق؛ قلب تپنده طبیعت گلستان
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست