Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که برای دیدار مقابل تیم شاهین کرمانشاه به این شهر سفر کرده بود، ماجرا‌های عجیب و غریب زیادی را پشت سر گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس ابتدا با انتقاد از مسئولان باشگاه شاهین کرمانشاه در ندادن سالن قمربنی هاشم برای تمرین، گفت: نمی‌دانم چگونه فدراسیون برای انجام یک مسابقه رسمی در چنین سالن غیراستانداردی مجوز صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس روزپیکر در خصوص تساوی تیمش برابر نماینده کرمانشاه گفت: ابتدا باید از نحوه سفرمان و سختی‌هایی که کشیدیم بگویم تا هواداران بدانند تیم آذرخش با چه سختی‌هایی وارد زمین مسابقه شد.

او با بیان اینکه در ابتدا قرار بود دیدارمان با شاهین کرمانشاه روز چهارشنبه برگزار شود که فدراسیون این دیدار را به سه‌شنبه موکول کرد، افزود: به دلیل برنامه پرواز و حرکتی که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم، به مدیریت باشگاه اعلام کردیم تا با نامه‌نگاری مانع از این کار شود، اما او نه تنها نامه‌نگاری نکرد بلکه مذاکره‌ای هم برای برگرداندن نظر سازمان لیگ فوتسال انجام نداد!

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه به‌ناچار دوشنبه به تهران رفته و سپس با اتوبوس راهی کرمانشاه شدیم، گفت: پس از رسیدن به کرمانشاه تلاش زیادی کردیم تا در سالن مسابقه تمرین کنیم، اما مسئولان شهر میزبان مانع این کار شدند و مجبور به عرق‌گیری در هتل شدیم.

عباس روزپیکر افزود: در روز بازی به دلیل اینکه هزینه هتل از سوی مدیریت باشگاه پرداخت‌نشده بود و به دلیل اینکه به ساعت مسابقه نزدیک می‌شدیم به‌ناچار یکی از اعضای کادرفنی را در هتل به شکل گروگان قرار دادیم تا کارت‌های بازی بازیکنان را دریافت کنیم.

روزپیکر با بیان اینکه پس از بازی هم منتظر ماندیم تا این هزینه پرداخت شود تا بتوانیم از کرمانشاه خارج شویم، گفت: سرانجام از طریق شخص دیگری این هزینه پرداخت شد و مدیریت باشگاه که تا پیش از این حاضر به پاسخگویی تماس‌ها نبود، سرانجام پاسخ داد.

او با اشاره به اینکه برای نخستین بار نیست که چنین اتفاقاتی در باشگاه آذرخش بندرعباس رخ می‌دهد، افزود: بازی خوبی برابر نماینده کرمانشاه انجام دادیم هرچند که به دلیل استاندارد نبودن سالن مسابقه و تمرین نکردن، در دقایق ابتدایی خود را در زمین مسابقه گم‌کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه در نیم‌فصل اول نماینده کرمانشاه در سالن دیگری از حریفان میزبانی می‌کرد و مشخص نیست چرا سالن تغییر پیدا کرده و عجیب‌تر اینکه سازمان لیگ با انجام مسابقه در این سالن کوچک موافقت کرده است، عنوان کرد: اشتباهات داوری به‌خصوص در دادن کارت دوم به امین نصرالله زاده و اخراجش از زمین و همچنین ممانعت غیرقانونی داور سوم پس از اتمام دو دقیقه اخراج برای اضافه شدن بازیکن به زمین سبب شد تا از حریف عقب بیفتیم.

او در پایان گفت: خوشبختانه در ادامه به بازی برگشتیم و حتی تا چهار ثانیه مانده به پایان این دیدار از حریف پیش بودیم که متاسفانه بر روی یک غفلت گل هفتم و تساوی را دریافت کردیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ب

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در سفر به کرمانشاه با مشکلات زیادی رو به رو شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس

(تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اغواکننده به اسطوره فوتسال ایران برای تبلیغ برنج!
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم