Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان با حضور معاون آموزشی علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور امروز 18 آبان ماه گردهمایی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان برگزار شد.

"مختار جلالی‌جواران" پیش از ظهر امروز 18 آبان‌ماه در گردهمایی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان گفت: دانشگاه علمی کاربردی در کنار مدرک، مهارت آموزی در اولویت قرار می‌دهد و مهارت یکی از نیازهای مبرم کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از میزان افزایش دانشجویان از ابتدای انقلاب تا کنون سخن به میان آورد و بیان کرد: دستیابی به دانش نانو، بویو، انرژی اتمی و ... توسط دانشجویان این کشور بوده است و ما در مرزهای دانش حرکت می‌کنیم و محصل دانش کشور ایران در دنیا مشتری دارد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور مهارت و اشتغال را از نقص‌های دانشگاه‌ها دانست و بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی برای رفع این نقص تاسیس شده است و رشد کمی این دانشگاه خوب است و اکنون باید کیفیت خود را ارتقا دهند.

وی بیان کرد: بخش آموزش عالی کشور افتخار آفرین بوده و هست و باید از این فرصت استفاده کنیم ضمن آنکه دانشگاه همه تلاش خود برای فراهم شدن بستر رشد و شکوفایی دانشجویان می‌کند.

جلالی‌جواران بر لزوم ارتقای کیفیت در دانشگاه‌ها تاکید کرد و در ادامه به انشجویان توصیه کرد: در زمان دانش آموختگی باید دانش فنی ثبت و به مرحله تولید رسانده باشید.

وی با بیان این مطلب که تا زمانی مراکز بستر لازم و کیفت مناسب برای یک رشته نداشته باشد، به آنها آن مجوز آن رشته داده نمی‌شود، عنوان کرد: نشاط و شادابی باید در دانشگاه‌ها وجود داشته باشد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان این مطلب که رشته‌های براساس پتانسیل مناطق تعریف و ارایه می‌دهیم، اظهار کرد: دانشجویان باید مهارت را اولویت خود قرار دهند و در دنیا به مدرک توجه نمی‌شود زیرا اگر مهارت داشته باشید به راحتی وارد بازار کار می‌شوید.

به گزارش ایسنا،"محسن شمسی" رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان نیز در این گردهمایی دانشگاه علمی کاربردی زائده انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: آموزش‌های مهارتی در کشور جایگاه خودش را پیدا نکرده است که این مهم باید تحقق یابد و قرار است در دانشگاه جامع علمی کاربردی کسانی تربیت شوند که کار عملی در آینده انجام دهند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان خطاب به دانشجویان اظهار کرد: باید به لحاظ فکری بپذیرید که امروز به دنبال دانش هستید و وارد مرحله جدیدی شده‌اید و شما باید درب کشوهای آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها را باز کنید.

وی بر لزوم تغییر تفکر دانشجویان از تفکر دانش‌آموزی به تفکر دانشجویی تاکید کرد و در ادامه از سیاست‌های داشنگاه جامع علمی کاربردی سخن به میان آورد و افزود: 60 درصد آموزش‌های دانشگاه‌های علمی کاربردی عملی است.

شمسی با اشاره به رویداد شتاب خرما در چند ماه آینده، بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی برای آنکه کارآفرینی و ایده پردازی را در بین جامعه نهادینه کند، برگزاری رویدادهای شتابی (استارت آپ) را در دستور کار دارد.

وی با بیان این مطلب که دستی که مهارت دارد، بیکار نمی‌ماند عنوان کرد: نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از 21 تا 23 آبان‌ماه واقع در بلوار جمهوری اسلامی مجموعه بازار موبایل 3 در طبقه 4 برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام "عامری" نماینده ولی فقیه در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان نیز با اشاره به آغاز گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: دانشجویان از مسئولان مراکز مطالبه‌گری داشته باشند تا بستر نیازهای فرهنگی دانشجویان فراهم شود.

حجت‌الاسلام عامری حضور دانشجویان را در جشنواره‌های قرآنی و هیئت‌های مذهبی را در دانشگاه ضروری دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر

دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی و اروپایی را محکوم کردند.

 

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و گستره آن به اروپا نیز کشیده شده است.

در دانشگاه تهران جامعه دانشگاهی با حضور مقابل سردر اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و همبستگی قاطع خود را با دانشجویان آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد نیز برای هم‌صدایی با دانشجویان اروپا و آمریکا به میدان آمدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای شهید بابایی قزوین نیز با برگزاری تجمعی ضمن همبستگی با مردم غزه، از دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد