Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@21:38:51 GMT

طرح رتبه بندی معلمان آذرماه تصویب و اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۹۱۱۵

‍‍‍‍‍‍

وزیر آموزش و پرورش از اجرای رتبه بندی معلمان در آذر ماه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محسن حاجی میرزایی در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: در لایحه بودجه مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است که پس از تصویب هئیت وزیران، اجرا خواهد شد.

وی افزود: این آیین نامه را وزارت آموزش و پرورش مطرح کرده است و پس از جلسه های مختلف در کمیسیون اجتماعی دولت، تائید و در دستور کار هئیت وزیران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر آموزش و پرورش گفت: در این آیین نامه فرهنگیان در ۵ رتبه تقسیم بندی می‌شود، که این تقسیم بندی بر اساس مدرک، سابقه و  صلاحیت حرفه‌ای است.

وی افزود: پس از تائید دولت، در یک تا دو هفته آینده  این آیین نامه  اجرا می‌شود و معلمانی که از ابتدای مهر ۹۸ با وزارت آموزش و پرورش همکاری داشته اند، در این آیین نامه قرار خواهند گرفت.

حاجی میرزایی گفت: از اوایل آذرماه احتمال اجرای آن زیاد خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص معوقات معلمان نیز افزود: تمام معوقات سال ۹۷ پرداخت شد و در سال ۹۸ معلمانی که به صورت رسمی و پیمانی فعالیت دارند حقوق خود را سر ماه دریافت می‌کنند، ولی معلمان حق التدریسی حقوق خود را با تاخیر دریافت می‌کنند که تمام تلاش خود را داریم که این معلمان هم حقوق خود را بدون تاخیر دریافت کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش رتبه معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)

رئیس جمهور در مراسم گرامی داشت روز معلم:نگاه رهبر فرزانه انقلاب به مسئله تربیت بسیار محوری است که در آموزش و پرورش به آن توجه می‌شود و باید این موضوع به دست توانای معلمان پیگیری شود. تلاش خواهد شد تا هیچ مدرسه‌ای خالی از مشاور و مربی نشود.

در تبلیغاتی که در باره رتبه‌بندی معلمان انجام شد، بیشتر موضوع معیشی معلمان مورد توجه قرار گرفت در صورتی که هدف رتبه‌بندی معلمان، افزایش شان و منزلت معلم، علم افزایی و کارایی بیشتر معلم است.

موضوع معیشتی در رتبه‌بندی معلمان جایگاه حداقلی دارد و هدف رتبه‌بندی این است فکر معلم از موضوع معیشت راحت شده و جایگاه و شان معلم برای تعلیم و تربیت حفظ شود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم) روایت جدید رئیسی از قطار پیشرفت (فیلم) رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم) با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)