Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته وحدت و ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: سی و یکمین همایش بزرگ وحدت با موضوع پیامبر اعظم(ص)، قرآن و اهل بیت(ع) در استان با حضور ۶۰۰ نفر از  علمای شیعه و اهل تسنن، اساتید دانشگاهی، فرهنگیان، مسئولین، معتمدین و بانوان در روز چهارشنبه مورخ بیست و دوم آبان ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه، برگزاری مراسم جشن وحدت در مسجد امام شافعی شهر کرمانشاه در روز هجدهم آبان و مراسم جشن وحدت در مسجد زردویی ها شهر کرمانشاه در روز بیست و یکم را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته وحدت دانست.

حجت‌الاسلام فاضلی خاطرنشان کرد: همایش وحدت در شهرستان سرپل ذهاب با مشارکت و همکاری بسیج ناحیه مقاومت سپاه استان در روز بیست و یکم ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی از دیدار نماینده معزز ولی فقیه در استان با خانواده محترم شهدا اهل سنت در روز بیستم آبان ماه در شهرستان روانسر خبر داد و افزود: محفل انس با قرآن در مسجد جامع شهرستان کرمانشاه در روز هجدهم و در مسجد جامع شهرستان روانسر در روز بیست و چهارم این ماه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام فاضلی عنوان کرد: مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام و هفته وحدت در مسجد جامع شهر روانسر در روز بیستم، در مسجد جامع شهرستان جوانرود در روز بیست و پنجم و مسجد جامع شهرستان پاوه در روز نوزدهم این ماه برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه همچنین برگزاری مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت در مسجد جامع شهر تازه آباد ثلاث باباجانی را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

کد خبر 4766829

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اهل سنت هفته وحدت یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پیش از ظهر شنبه همایش بزرگ حجاج شاهرودی در سالن البرز شرقی برگزار شد. گزارش اختصاصی مهر را از این همایش مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6096308

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد