Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان (رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا) در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در معماری ناجای آینده، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همراه با محیط و وضع موجود ناجا به عنوان یکی از ارکان جهت‌ساز مد نظر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان سند بالادستی است که ماموریت سازمان، چشم‌انداز و ارزش‌های کلیدی ناجا می بایستی با آن منطبق باشد، تصریح کرد: جهت سازهای مؤثر بر معماری ناجای آینده در دو بخش مورد مداقّه قرار می گیرند ؛ جهت سازهای مرتبط با نظام و انقلاب اسلامی و جهت سازهای مرتبط با مکتب و اندیشه انتظامی و امنیتی.

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دسته جهت سازهای مرتبط با نظام و انقلاب اسلامی، آرمان ها، اهداف و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا می باشد و  پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران، مهمترین هدف بیانیه گام دوم انقلاب است که از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم استفاده خواهیم کرد.

 این مقام عالی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از جمله دستگاه های پیشتاز در امر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می رود،تصریح کرد: تحقق محورهای هفتگانه این بیانیه در اولویت ناجا  است.

سردار رادان با بیان اینکه تأمین امنیت پایدار در جامعه از مهمترین مطالبات به حق مردم به شمار می رود، افزود: نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی ایران، نیرویی ؛ ولایی، جهادی، مردمی و انقلابی است که در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تأکید شده و تلاش می کند امنیت در شأن مردم را تأمین نماید.

بنا بر اعلام سایت پلیس، رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در پایان با تأکید بر اینکه امنیت در یک فرایند اجتماعی و با مشارکت تمام دستگاه های ذی ربط محقق می شود، خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر ضرورت مشارکت مردم در استقرار نظم و امنیت درجامعه تأکید شده که خوشبختانه ناجا همواره از مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی خود در انجام ماموریت های محوله بهره مند می باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب تامین امنیت سرمایه مد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در حکم خود، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی، در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» باید گام مهمی برداشته شود؛ لذا نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.

اهم وظایف محوله به جنابعالی به شرح ذیل می‌باشد: پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان

لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان مورد تاکید و انتظار است.

امید است با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

کد خبر 6099714

دیگر خبرها

  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد