Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان امروز شنبه در دیدار کارکنان نوسازی مدارس لرستان با اشاره به اینکه نوسازی مدارس در مناطق سیل زده چه در بحث بازسازی و چه در بخش تعمیر مدارس عملکرد بسیار خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد، اظهار داشت: دو عامل سبب شده که نوسازی مدارس موفق باشد و کار‌های بزرگی در کشور انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مشارکت مردم و خیرین و روحیه جهادی دست به دست هم داد و ثابت کرد که می‌شود کار‌های بزرگی انجام داد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه امروز می‌توانیم ادعا کنیم که مدارس ما از بهترین مکان‌های موجود در کشور هستند، هم از نظر استحکام و هم از نظر موقعیت، افزود: این امر نتیجه مشارکت مردم و خیرین و روحیه جهادی است که رهبر انقلاب روی آن تکیه می‌کند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه بخشی از مدارس استان آماده شد، اما باید به گونه‌ای عمل شود که دیگر مشکلی نداشته باشیم، گفت: خود ساخت مدارس یا تعمیر مدارس با سرعت عمل می‌تواند الگو باشد برای ساخت منازل و اماکن دیگری که دچار حادثه شده است.

وی با بیان اینکه در مدرسه سازی باید شعار این باشد که «استحکام درونی و زیبایی بیرونی»، تصریح کرد: مدرسه در برابر حوادث باید استحکام داشته باشد و از نظر ظاهر هم زیبا باشد و طراحی مطلوبی شده باشد. راجع به استحکام مدارس هرچه می‌توانید دقت کنید و نظارت را بیشتر کنید.

نماینده، ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: سرنوشت بچه‌های مردم در این ساختمان‌ها رقم می‌خورد، باید ابزار و وسیله تعلیم و تربیت را خوب فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

عملکرد خوب نوسازی مدارس در بازسازی مدارس سیل‌زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!

خارجی های استقلال درخشیدند تا آبی ها صدر را از دست ندهند.

طرفداری | استقلال با کمک خارجی هایش به پیروزی مهمی رسید.

استقلال امشب به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 2-1 شکست بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که آبی پوشان با یک گل از ذوب آهن عقب بودند اما در نیمه دوم کامبک زدند.

در بازی که به نظر گره خورده می آمد، استقلال دو بار با کمک خارجی هایش به گل های مهمی رسید. گل اول را ماشاریپوف با یک شلیک مهار نشدنی ثبت کرد، گل زیر طاقی که مهارش برای محسن فروزان محال بود.

در حالی که آبی پوشان خودشان را برای از دست دادن صدر جدول آماده می کردند و بلانکو هم در این مسابقه عملکرد خوبی نداشت، ناگهان یک موشک از سوی در دقایق پایانی باعث شد ورزشگاه آزادی منفجر شود.

گوستاوو بلانکو هرچند عملکرد خوبی در این مسابقه نداشت اما بار دیگر طرفداران را ناامید نکرد و با یک ضربه دیدنی، صدر را به استقلال هدیه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان