Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصطفی اژدری رئیس بسیج رسانه استان فارس در نشست خبری، گفت: سازمان بسیج رسانه فارس همواره به دنبال راهی برای حمایت و فراهم کردن امکانات رفاهی برای اهالی رسانه بوده و تاکنون اقدامات مختلفی در این راستا انجام داده است.

او ادامه داد: تحریم‌ها سبب شده امروز قیمت دارو‌ها هزینه‌های درمان و دارو به شدت بالا رفته است و حمایت‌های بیمه‌ای می‌تواند کمک بسیار خوبی در این زمینه برای افراد باشد و چون بیمه‌های پایه نمی‌تواند بسیاری از هزینه‌ها و بیماری‌ها را پوشش دهد، بیمه تکمیلی می‌تواند یکی از راه حل‌های این مشکل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج رسانه فارس افزود: ما برای حمایت از رسانه‌ها وارد این حوزه شدیم و توانستیم با رایزنی‌های که انجام دادیم ۳۰ درصد تخفیف برای اهالی فارس در یکی از بیمه‌ها بگیریم که می‌تواند به آن‌ها در بحث سلامت خیلی کمک کند.

به گفته اژدری، در این طرح بیمه‌ای افراد به سه گروه تقسیم می‌شود مثلاً در طرح محدود اقتصادی ٣٠ درصد تخفیف در نظرگرفته شده که این طرح برای هر بچه صفر تا ١۵ سال سالانه ٢٠٩ هزار تومان و برای هر فرد ١۵ سال به بالا ۴١٨ هزار تومان است.

او بیان کرد: در بحث بیمه عمر نیز افراد ماهانه از ۵۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان بپردازند که می‌تواند پشتوانه‌ای برای آن‌ها در شرایط از کارافتادگی یا دچار حادثه شدن است همچنین بعد از ۱۰ سال پرداخت حق بیمه عمر به افراد مستمری پرداخت می‌شود حتی اگر فردی یک ماه حق بیمه عمر را پرداخت کرده باشند در صورت فوت فرد در ماه بعد با زمان دیگر در این صورت ۲۵ برابر حق بیمه عمر به بازماندگان پرداخت می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بسیج فارس اهالی رسانه متقاضی در این طرح می‌توانند.
انتهای پیام/م

ثبت نام بیمه تکمیلی برای اصحاب رسانه فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، قصه زندگی شهید غلامعباس ملک مکان قطره‌ای از دریای بیکران معرفت شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدافع وطنی که با همکاری شهید آوینی با تولید مستندی به ظلمِ و روزگویی‌های خان‌های به جا مانده از دوران پهلوی پایان داد.
شهید غلامعباس ملک مکان یکی از ۲۰۵ شهید سرافراز شهرستان بوانات است که در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۱ در آبادان به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی