Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:30:13 GMT

راهداری بم برای زمستان مهیا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۲۰۱۲

راهداری بم برای زمستان مهیا شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سعید شهسوار پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بم گفت:در راستای تردد ایمن و روان وسایل نقلیه در محور‌های این شهرستان  انواع تابلو‌های اخطاری و انتظامی، چراغ‌های هشدار دهنده در نقاط حساس و حادثه خیز نصب شد.

او افزود: تا کنون بیش از  ۴۰۰  تابلو و چراغ هشدار دهنده در محور‌های شهرستان با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شسهوار پور تصریح کرد: شست و شوی علایم ایمنی، رسیدگی به مسایل حریم در تمامی حوزه، آزاد سازی حریم راه در محور‌ها از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

او گفت: لکه گیری در محور‌های تحت پوشش نیز در اولویت کاری این اداره قرار داشته که با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان قیر و مصالح مورد نیاز تامین و لکه گیری راه‌های آسفالته به مقدار ۱۵۰۰ متر مربع در راه‌های شریانی و روستایی با اعتبار ۳۰ میلیون تومان انجام شده است.

رییس اداره حمل نقل وجاده‌ای شهرستان بم  اظهارداشت: ۵۵ کیلومتر در راه‌های شریانی و روستایی پاک سازی ۶۰ مورد لایه روبی پل‌ها در مهر ماه سال جاری با اعتبار ۵۵ میلون تومان نیز انجام شده است.

شهسوارپور بیان کرد:خط کشی بیش از ۴۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان (بخش دهبکری)، ریگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به طول ۵۰ کیلومتر، ۴۰ مورد تقویت دیوارسیون پل‌ها، درزگیری در راه‌های آسفالته به طول ۳ هزار متر با اعتبار ۵۰ میلیون  از دیگر اقدامات راهداری شهرستان بم بوده است.

او گفت: گشت‌های راهداری این اداره ۲۴ ساعته در حال خدمات جاده‌ای می‌باشند ،رانندگانی که در فصل سرما قصد سفر دارند با رعایت قوانین و استراحت به موقع در سفر‌های طولانی از بروز حوادث ناگوار احتمالی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح

راهداری بم برای زمستان آماده شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری تابلوهای راهنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی افزود: سال گذشته بیش از پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابجا شد که نسبت به سال قبل از آن هفت درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

وی گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

مبارکی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوران‌ها و بحران‌ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

کد خبر 6090497

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت