Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس و دبیر کمیته درآمدزایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در دانشکده و آموزشکده‌های این دانشگاه در سطح کشور خبرداد. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حمیدیزدانیان امروز در حاشیه بازدید از دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز، اظهار داشت: با تدوین بسته‌های سرمایه گذاری به دنبال تقویت ارتباط و همکاری بیشتر بین بخش خصوصی و صنعت با دانشگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

70 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران جذب بازار کار می‌شوندمازندران| آموزش‌های فنی و حرفه ای در مازندران بومی‌سازی شودجزئیات آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای برای کارآموزان

یزدانیان بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلاتی که ناشی از تحریم و سوء مدیریت‌ها در کشور وجود دارد هنوز نتوانستیم از ظرفیت‌های داخلی و به ویژه اماکن دولتی به خوبی استفاده کنیم که  در این زمینه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حوزه فعالیت و رسالت‌های خود نسبت به ایجاد کمیته درآمدزایی اقدام کرده است.

مشاور رئیس و دبیر کمیته درآمدزایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور افزود: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت دادن آنان برای سرمایه‌گذاری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند یک راهکار اساسی برای تامین کمبود بودجه‌ها باشد.

یزدانیان گفت: در آئین نامه مالی دانشگاه  فنی و حرفه‌ای دو وجه برای مشارکت بخش خصوصی با دانشگاه پیش‌بینی شده که در پی آن سرمایه گذارانی که تمایل به همکاری و سرمایه‌گذاری در محیط های دانشگاهی دارند می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بررسی وضعیت دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان‌های مختلف کشور برای مشارکت با بخش خصوصی و تقویت ارتباط آنان با صنعت در دست اقدام است که پس از آن برای هر منطقه‌ای با توجه به اقلیم جغرافیایی و ظرفیت‌های موجود پیش‌بینی طرح می‌شود.

مشاور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور  تصریح کرد: بر این باوریم برای استفاده بهینه از خدمات، دستگاه های دولتی باید به سمتی بروند تا در قالب کمیته یا شوراهایی با عنوان مشارکت ها از فضاهای دراختیار و ظرفیت هایی که دستگاه های دولتی در اختیار دارند بیشترین استفاده را برده و درآمد تهیه کنند.

یزدانیان تصریح کرد: درآمدزایی در دانشگاه های دولتی یک موضوع جدید است و معاونت اداری، مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز این مهم را آغاز کرده با توجه به شرایط اقتصادی کشور موضوع مهمی است که باید بیش از پیش برای آن تلاش و برنامه‌ریزی شود.

مشاور رئیس و دبیر کمیته درآمدزایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور افزود: باید مسئولان عالی رتبه کشور نیز با ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاران شرایط را طوری فراهم کنند تا سرمایه‌گذاری نسبت به سرمایه‌گذاری رغبت بیشتری داشته و بجای سرمایه گذاری در کشورهای همسایه در داخل کشور مشغول فعالیت شوند.

یزدانیان خاطرنشان کرد: امروز سرمایه‌گذاران نیازمند همراهی بیشتر دولتی‌ها هستند و باید روی بازتر و خوش‌تر با آنان برخورد و بستر آرام و راحت برای آنان فراهم شود و این را نیز بدانیم که، یک سرمایه گذرار با اندک ناآرامی می‌رود.

 مشاور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس اشاره و با قدردانی از دکتر جامعی رئیس این دانشگاه گفت: با توجه به امکانات موجود و دسترسی مناسب شهری امکان ارتباط با بخش خصوصی برای پیوند ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین ایجاد درآمدزایی در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان به ویژه شهر شیراز وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها بهره لازم را برد.

براساس این گزارش، مشاور رئیس و دبیر کمیته درآمدزایی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سفر به استان فارس از دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز بازدید کرد.

حمید یزدانیان امروز شنبه 18 آبان 98 از بخش های مختلف دانشکده فنی شهید باهنر از جمله خوابگاه در دست ساخت ، مجتمع فرهنگی و مذهبی، کارگاه چوب و سایر بخش ها بازدید و در جریان ظرفیت ها و پتانسیل های این دانشکده جهت مشارکت با بخش خصوصی در اجرای طرح های مختلف قرار گرفت.

یزدانیان همچنین امروز در جمع شواری معاونین دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس که در حضور دکتر جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس برگزار شد، شرکت کرده و به تشریح سیاست های و برنامه های کمیته درآمدزایی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور پرداخت.

زیارت قبور مطهر شهید ولی نوری و شهید گمنام به همراه حضور در جمع دانشجویان و برگزاری جلسه تخصصی با کانون های فعال فرهنگی دانشکده شهید باهنر شیراز از دیگر برنامه‌های سفر دکتر حمیدیزدانیان مشاور رئیس و دبیرکمیته درآمدزایی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به شیراز بود.

انتهای پیام/423/ ت

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ تهران خبر داد. 

رضا حیدری ادامه داد: در نمایشگاه ایران اکسپو علاوه بر ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان آذربایجان غربی ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز معرفی شده است. 

وی افزود: برای این فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد کیوآر تعریف شده است که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورند. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربیاو تصریح کرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری استان نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار