Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:02:17 GMT

بررسی وضعیت کارخانه نساجی قائمشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۳۰۵۴

بررسی وضعیت کارخانه نساجی قائمشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران در خصوص پیگیری وضعیت کارخانه نساجی شماره یک شهرستان قائمشهر گفت: در راستای تاکید ریاست قوه قضاییه آیت الله رییسی مبنی برحمایت از واحد‌های تولیدی در دو مرحله رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر از کارخانه مزبور بازدید کرده و از نزدیک مشکلات، کمبود‌ها و نواقص موجود در این کارخانه مورد بررسی  قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دو جلسه با حضور نمایندگان دستگاه قضایی این شهرستان و اعضاء شورای تامین حوزه قضایی در راستای ساماندهی وضعیت کارخانه و رفع مشکلات کارگران برگزار شد و در آن هماهنگی‌های لازم صورت  گرفت.

حجت الاسلام اکبری گفت: همه دستگاه‌های موجود در کارخانه لیست برداری و مقرر شد دستگاه‌ها که قابلیت تعمیر و اورهال دارد، اقدام لازم صورت گیرد و مجددا استفاده و راه اندازی شود و آن بخش که قابل تعمیر و احیاء نیست، تماما در یک انبار جداگانه قرار داده وبا انجام مزایده و نظارت دادگستری  به فروش برسد.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد دستگاه‌های جدید جایگزین شوند و به کارگران نساجی هم تذکرات لازم در جهت احیاء نساجی و زنده نگاه داشتن کارخانه واستفاده بهینه وحداکثری داده شد.

حجت الاسلام اکبری گفت: این امر بازتاب خوبی درمیان کارگران داشته و امید دوباره در میان کارگران برای احیای دوباره و به اوج رسیدن این کارخانه ایجاد شده که با همت و تلاش همه مدیران این شهرستان و کارگران قابل اجرا است.

او افزود: اقدامات خوبی در خصوص کارخانه نساجی مازندران معروف به کارخانه شماره ۳ انجام گرفته که با اتمام کار‌های اولیه، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ م

ورود دادگستری مازندران به وضعیت کارخانه شماره یک نساجی قائمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!

به گزارش "ورزش سه" باشگاه نساجی مازندران در سالروز قهرمانی این تیم در جام حذفی یاد اعضای قهرمان این تیم را گرامی داشت. شمالی‌ها در ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ جام قهرمانی حذفی را بالای سر بردند و مسافر لیگ قهرمانان آسیا شدند. نساجی در یک دیدار جذاب و حساس در حضور بیش از ۴۰ هزار تماشاگر، آلومینیوم اراک را به سرمربیگری مهدی رحمتی با تک گل مهرداد عبدی شکست داد تا الهامی خط دیگری روی دیوار افتخارات خود بکشد. فضای فوق العاده‌ای بر ورزشگاه حکمفرما بود و فضای آم روز به معنی کلمه "ایران فقط قائمشهر" بود.

در پوستر امروز این باشگاه علاوه بر تصاویری از ساکت الهامی اسامی تمام اعضای این نوشته شده و در توضیح این پوستر در رسانه این باشگاه آمده: 

در سالروز قهرمانی "نساجی مازندران" در جام حذفی، گرامی می‌داریم تلاش یکایک اعضای این تیم را در فصل ۱-۱۴۰۰ که با قهرمانی و حضور در آسیا به پایان رسید. اعضایی شاید بدون عکس اما با اثرگذاری بسیار. نساجی مازندران قدردان زحمات همه این افراد است.

جالب اینکه رحمتی بعد از شکست مقابل الهامی سال بعد سکان هدایت نساجی را در آسیا در دست گرفت اما او هم استعفا داد تا دست روزگار باز هم الهامی را روی نیمکت نماینده مازندران برار دهد و او عملیات نجات نساجی را آغاز کند. شاگردان ساکت الهامی در هفته ۲۵ باید مهمان ذوب‌آهن اصفهان باشند دیداری با امتیازی حیاتی برای نساجی.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد