Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از معاونت امور زنان و خانواده، معصومه ابتکار با تاکید بر ضرورت توجه به نشاط اجتماعی بانوان افزود: برای افزایش سهم بانوان از فضاهای ورزشی با پیگیری‌ها و مکاتباتی که با کمیسیون مجلس در خصوص آیین نامه واگذاری اماکن ورزشی صورت گرفت تلاش کردیم سهم زنان در سرانه فضاهای ورزشی کشور پیش بینی شود و هیچ نهاد و حتی بخش خصوصی نتواند سهم زنان از امکان ورزشی را حذف کند که خوشبختانه این موضوع در آیین نامه قید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهم ترین مشکل برای ورزش بانوان این است که برخی سالن ها و فضاهای ورزشی در دسترس همه نیست یا استفاده از آنها هزینه زیادی بر دوش خانواده تحمیل می‌کند، در حالی که اگر بانوان یک بار ورزش در محیط های مناسب را تجربه کنند و متوجه تاثیر آن در روحیه و نشاط خود شوند طبیعتا ورزش و فعالیت بدنی را ادامه خواهند داد.

معصومه ابتکار در خصوص دغدغه های معاونت امور زنان در زمینه ورزش و سلامت بانوان بیان کرد: اولین قدم معاونت امور زنان، اصلاحات در آموزش و پرورش از همان سنین ابتدایی بود، تمام تلاش خود را انجام دادیم تا مشکلی که در درس تربیت بدنی برای دختران در مدارس ابتدایی به وجود آمده بود به صورت عملی برطرف شود و دختران دانش آموز بتوانند در ساعت‌های ورزش، مهارت های حرکتی را به شکل اصولی آموزش ببینند.

وی تصریح کرد: موضوع دیگر تلاش برای اجرای طرح مناسب سازی مدارس دخترانه است که در این راستا از تمامی خیرین، سازمان نوسازی مدارس، شهرداری‌ها و آموزش و پرورش دعوت می کنم تا فضای مدارس به شکلی مناسب‌سازی شود که دختران از نشاط بیشتر و فضای ورزشی و نور مستقیم آفتاب بهره مند شوند و مهارت های ورزشی و سواد حرکتی خود را تقویت کنند، مدارسی که از این امکان برخوردار نیستند باید تدابیر لازم در خصوص رفع این مشکل را به کار ببندند، رها کردن و پاک کردن صورت مسئله مشکلی را حل نخواهد کرد.

ابتکار تاکید کرد: نشاط اجتماعی زنان در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در راستای ارتقای آگاهی خانواده ها دنبال می شود، سراهای محلات و فرهنگ‌سراهایی که در تهران و شهرستان‌ها وجود دارد می توانند در این امر کمک کنند، در صورتی که فضا برای ورزش بانوان فراهم شود بدون شک بانوان نیز استفاده خواهند کرد.

۲۳۵۲۳۵ کد خبر 1319224

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ورزش بانوان معصومه ابتکار زلزله تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس موسیقی لیگ برتر نوزدهم استان لرستان بازار طلا و ارز باشگاه استقلال خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی