Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@05:21:59 GMT

خودروی جایگزین پراید با نرخ ۲۰ میلیون تومان!

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۳۸۹۸

خودروی جایگزین پراید با نرخ ۲۰ میلیون تومان!

خانه ملت: نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره افزایش قیمت پراید در روز‌های اخیر، گفت: تیم اقتصادی دولت را اقتصاددانان لیبرال تشکیل می‌دهند و این افراد نیز معتقدند تمام مردم سرمایه‌دار بوده و از وضعیت قشر پایین جامعه، فقرا، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و کارگران بی اطلاعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگران و فقرا نیز به خودرو نیاز دارند تا بتوانند همانند سایر افراد از وسیله نقلیه شخصی برای سفر یا انجام امور روزانه استفاده کنند و به دیگران نیازمند و وابسته نباشند.

خودروسازان متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه خودرو تولید کنند

وی اظهار کرد: خودروسازان باید متناسب با توان مالی تمام اقشار جامعه به تولید خودرو بپردازد تا بتواند از یک سو انتظار و توقع افراد توانمند را برطرف کرده و از سوی دیگر نیاز فقرا را پاسخ دهند.

ضرورت تولید خودروی ۲۰ میلیون تومانی برای اقشار کم درآمد جامعه

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه برای اقشار پایین و متوسط جامعه باید خودرو ۲۰ میلیون تومانی تولید شود، اضافه کرد: برای توقف تولید پراید باید به شرایط مردم نیز توجه کرد چراکه اگر تولید پراید نیز متوقف شود، مردم نمی‌توانند خودرویی گرانتر خریداری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت توقف خط تولید پراید، باید خودرویی ایمن با قیمتی کمتر از پراید برای فقرا، کارگران و کشاورزان تولید شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: خودروی جایگزین پراید نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر وطنخواه عصر دوشنبه در نشست شورای زکات که در مدرسه علمیه خواهران ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: بانوان طلبه باید مروج پرداخت زکات در میان مردم باشند و ترویج و تبلیغ عمل حسنه پرداخت زکات در میان مردم از مسئولیت‌های طلاب خواهر است.

وی خاطرنشان کرد: جامع‌ترین برنامه اجتماعی خداوند عدل و احسان است چرا که همه هستی بر پایه عدالت استوار بوده و این عدالت با تمام قدرتش در مواقع بحرانی به تنهایی کارساز نیست بنابراین خداوند بلافاصله بعد از عدل دستور به احسان داده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد افزود: یکی از سفارش‌های مهم اخلاقی قرآن، همدردی و همدلی با دیگران و به فریاد آنان رسیدن است.

وطنخواه با بیان اینکه امروزه متاسفانه در جامعه شاهد کم رنگی موضوع کمک به هم نوعان و به ویژه محرومان هستیم، تصریح کرد: مردم باید بدانند که دست احسان کننده بعد از دست خدا قرار دارد، بنابراین افراد نباید تنها به فکر آسایش خود باشند و از کمک به افراد جامعه، خویشان، بستگان و نزدیکان خود غافل نباشند. وی گفت: امروزه پرداخت زکات مستحب در کنار زکات واجب کمک شایانی به افراد نیازمند کرده است و این امر علاوه بر بهبود شرایط مالی و اقتصادی مستمندان، به طور حتم رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام (ره) پارس‌آباد با اشاره به مسئولیت خطیر طلاب و خواهر در اطلاع‌رسانی امر پرداخت زکات، افزود: خواهران طلبه باید با ترویج و تبلیغ پرداخت زکات در محافل عمومی و مراسمات مذهبی، این عمل خیر را گسترش داده و زمینه رفاه حال نیازمندان را فراهم کنند.

کد خبر 6091786

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود