Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالانه گردشگران زیادی از طریق تورهای نهال‌گشت به شهرهای داخلی و خارجی سفر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نهال گشت، در این مطلب قصد داریم در رابطه با تجربیات مسافران از تورهای نوروزی سال‌های گذشته صحبت کنیم. این تجربیات می‌تواند به شما در خرید تورهای نوروزی، به خصوص تورهای داخلی نوروز ۹۹ کمک شایانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی اعلام شده مسافران مستعار می‌باشد.

· امیرحسین از تجربه خرید تور استانبول نوروز می‌گوید!

"سال‌های گذشته همیشه برای خرید تور استانبول نوروز دیر اقدام می‌کردم! یا ظرفیت تور تکمیل شده بود و یا هزینه‌های عجیب و غریب و کذایی به گوشم می‌خورد. سال گذشته تصمیم گرفتم زودتر از تاریخ سفر برای خرید تور اقدام کنم. به طور مثال سال‌های گذشته حدودا ۱۰ – ۲۰ روز قبل از تاریخ سفر برای خرید تور اقدام می‌کردم، اما برای تور استانبول عید امسال از اواسط آبان‌ماه اقدام کردم. با دفتر نهال‌گشت که تماس گرفتم، در کمال تعجب به من گفته شد بلیط رفت و برگشت هواپیمای را خریداری کنم و برای هتل نیز حدود ۳۰ روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنم. این بهترین روش ممکن بود. چرا که کمترین هزینه را برای تور استانبول به نسبت سال‌های قبل پرداخت کردم!"

· رضایت دلارام از مشاوره‌ای حرفه‌ای تور کیش نوروز!

" مثل هرسال قصد سفر به کیش رو داشتم. اما تفاوت این بود که عید امسال می‌خواستم نیمه دوم عید سفر کنم. برای خرید تور کیش نوروز ۹۹ یک پیشنهاد جذاب برای شما دارم! اگر زمان سفر شما در نیمه اول عید است، بهتر است از بهمن ماه به فکر خرید تور کیش خود باشید. اما اگر قصد دارید نیمه دوم تعطیلات به کیش سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم تور خود را حتما نیمه اول عید خریداری کنید! چرا که به گفته کارشناسان نهال‌گشت، نیمه دوم عید و به دلیل شروع کار ادارات، گردشگران زیادی به کیش سفر نمی‌کنند و تورهای این بازه زمانی به صورت لحظه آخری به فروش می‌رسد. این هم عیدی من به شما دوستان عزیز!"

· سروش: تور نوروزی اروپا رو نباید از هرجایی بخرید!

" خب اخذ ویزای توریستی شینگن بزرگترین دغدغه متقاضیان تورهای اروپا است. با توجه به شرایط سختی که برای اخذ ویزای توریستی شینگن وجود دارد، قطعا باید از یک آژانس مسافرتی معتبر برای خرید تور اقدام کنید. در غیر این صورت برنامه سفری نوروز خود را خراب کرده‌اید. ویزای تورهای گروهی اروپا به صورت گروهی اقدام می‌شود و آژانس مسافرتی برگزار کننده تاثیر به سزایی در اخذ ویزای شما خواهد داشت. با توجه به اینکه حدود ۱۴ تا ۲۱ روز کاری جوابدهی درخواست ویزا به طول می‌انجامد (که در بعضی موارد ممکن است به ۴۵ روز نیز برسد) و ۷ تا ۱۰ روز کاری برای مراجعه در سفارت کشور مقصد زمان نیاز دارید، بهتر است از اواسط بهمن ماه برای خرید تور اروپا نوروز خود اقدام کنید. آژانس نهال‌گشت تاثیر به سزایی در اخذ ویزای فرانسه من داشت. با توجه به مشاوره کارشناسان نهال‌گشت، تمامی مدارک موجود رو به سفارت ارائه ندادم و خوشبختانه ویزا برای من صادر شد. پس دقت کنید که تور اروپای خود را از چه آژانسی خریداری می‌کنید!"

· زهرا: هرسال با تورهای نوروزی مشهد نهال‌گشت سفر می‌کنم!

" چندین سال هست که در نوروز به مشهد سفر می‌کنم. اما کمی دیر با نهال‌گشت آشنا شدم! با توجه به اینکه هزینه تور نوروزی مشهد ۲ تا ۳ برابر هزینه تور مشهد در دیگر ایام سال می‌باشد، همیشه به دنبال تورهای چارتری و ارزان مشهد بودم. با توجه به اینکه نهال‌گشت مجری مستقیم تورهای مشهد می‌باشد، می‌توانید با کمترین هزینه تور مشهد نوروز ۹۹ خود را خریداری کنید. طبق تجربه چندین ساله سفر نوروزی به مشهد، اکثر آژانس‌های مسافرتی برای کاهش هزینه تور اقامت شما را در هتل آپارتمان‌ها و هتل‌هایی با کیفیت پایین انتخاب می‌کنند. اما آژانس مسافرتی نهال‌گشت با خرید تور نوروزی مشهد در بهترین زمان و ارائه تورهای چارتری، تور نوروزی مشهد را با به‌صرفه‌ترین قیمت ممکن به شما ارائه می‌کند!"

ما هیچ ادعایی در مورد کیفیت و تضمین هزینه‌های تورهای نوروزی نداریم! تجربیات مسافران ما در سال‌های گذشته کاملا گویای کیفیت تورهای نوروزی می‌باشد. همچنین با قاطعیت به شما می‌گوئیم که اگر قیمتی کمتر (دقیقا مطابق با خدمات تورهای نهال‌گشت) از قیمت تورهای نوروزی نهال‌گشت پیدا کردید، ما هزینه پرداخت شده تور را به شما عودت می‌دهیم و همان تور انتخابی را برای شما خریداری می‌کنیم! البته این نکته را در نظر داشته باشید که بدون کاهش کیفیت تورهای نوروزی را با قیمت کمتری ارائه می‌کنیم.

برای ارتباط با کارشناسان نهال‌گشت می‌توانید با شماره تماس ۰۲۶۳۳۱۴۳ در ارتباط باشید و یا به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهال گشت تور نوروزی تور کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش قدس آنلاین، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و میزان تولید برگ سبز چای شمال کشور، اظهار داشت: اکنون تولید چای در سطح ۲۲ هزار هکتار از اراضی شمال کشور به ویژه در استان گیلان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر بخشی از اراضی چای شمال کشور احیا شده است اظهار داشت: تقریباً ۶ هزار هکتار اراضی چای غیرفعال دیگر در شمال کشور داریم که با مدیریت و اقدامات حمایتی می‌توان آنها را نیز احیا کرد.

رئیس سازمان چای کشور خاطرنشان کرد: اکنون سطح زیرکشت چای شمال کشور به ۲۲ هزار هکتار رسیده که در سال‌های گذشته این میزان حدود ۱۵ هزار هکتار بوده است.

جهان ساز گفت: اکنون قیمت مصوب هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک ۱۸ هزار تومان و برگ سبز چای درجه دو ۱۵ هزار تومان تعیین شده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که سال گذشته قیمت خرید هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان و برگ سبز چای درجه دو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

رئیس سازمان چای کشور تصریح کرد: امسال قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای متناسب با هزینه‌های تمام شده تولید و نرخ تورم متناسب‌سازی شده است و با توجه به شرایط اقتصادی و صرفه بازار کارخانه‌ها برای حمایت از چایکاران ممکن است این محصول را بیش از مبلغ مذکور خریداری کنند.

آغاز خرید برگ سبز چای از نیمه اردیبهشت ماه

جهان ساز گفت: برداشت برگ سبز چای همه ساله اوایل اردیبهشت ماه انجام می‌شود امسال به دلیل شدت بارندگی‌ها و سرد شدن هوا این مهم به تعویق افتاده است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد برداشت برگ سبز چای از اواسط اردیبهشت ماه انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳