Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:13:06 GMT

رئیس هیات ووشو چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۴۰۴۵

رئیس هیات ووشو چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

به گزارش ایرنا، در این مجمع هوشنگ طاهری میرقاید مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران گفت: رشته ووشو اکنون به عنوان یکی از رشته‌های مدال‌آور ایران در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود. 

مهدی علی‌نژاد در این مجمع افزود: کسب عنوان قهرمانی در بخش ساندا در مسابقات جهانی نشان داد که ایران تا چه اندازه به رشته ووشو اهمیت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های مهم رشته ورزشی ووشو در ایران است که نیازمند حمایت جدی از سوی مسولان استانی و کشوری در این رشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رشته ووشو در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است و بخشی از ورزشکاران این استان در ووشو موفق به حضور در مسابقات بین المللی همراه تیم ملی شدند.

حمید کریمی به برپایی اردوهای تیم های ملی ووشو ایران در شهرکرد اشاره کرد و گفت: چهارمحال و بختیاری می تواند محل اصلی اردوبام تیم های ملی از جمله ووشو باشد.

به گزارش ایرنا، در این نشست از جمعی از مدال‌آوران ووشو چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های بین المللی و ملی تقدیر شد.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد ووشو چهارمحال وبختیاری ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد ووشو چهارمحال وبختیاری ورزشی مهدی علی نژاد ووشو چهارمحال وبختیاری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران