Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال چلسی در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر کریستال پالاس پیروز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت. چلسی تیم چهارم جدول رده بندی در خانه به دیدار کریستال پالاس رفت و با دو گل این تیم را شکست داد.  شاگردان لمپارد بازی را بهتر شروع کردند و پولیسیچ و ویلیان در ابتدای نیمه نخست می‌توانستند برای تیمشان گلزنی کنند که موقعیت‌های آنها از دست رفت و در نهایت، نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اوایل نیمه دوم تامی آبراهام، ستاره این فصل چلسی گل اول تیمش را به ثمر رساند. در ادامه نیز کریستین پولیسیچ گل دیگری برای آبی‌های لندن زد.  در اولین دیدار این هفته از رقابت‌ها نوریچ در خانه با دو گل به واتفورد باخت.

در ادامه این رقابت‌ها امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها لسترسیتی برابر آرسنال قرار خواهد گرفت. فردا شب نیز در حساس‌ترین بازی هفته لیورپول در خانه به دیدار منچسترسیتی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: جزیره در تسخیر توپچی‌ها آخرین شانس!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جدول چلسی فوتبال لندن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم