Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از رسالت‌های انقلابی بسیجیان به ویژه جامعه پزشکی است، گفت: همزمان با هفته وحدت خدمات رایگان دندانپزشکی از سوی جامعه بسیج پزشکی استان به مردم محروم شهرستان مرزی مراوه‌تپه ارائه می‌شود. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی عصر امروز درباره اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان گلستان اظهارداشت: همزمان با فرارسیدن هفته وحدت کاروان سلامت جامعه بسیج پزشکی استان، خدمات رایگان دندانپزشکی را به مردم محروم شهرستان مرزی مراوه‌تپه ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارائه خدمات داوطلبانه و خداپسندانه پزشکان در مناطق محروم گفت: رسالت انقلابی بسیجیان جامعه پزشکی حضور فداکارانه و مخلصانه در صحنه‌های انقلاب، جنگ، بحران‌ها و همچنین محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: طرح شهید رهنمون با هدف دسترسی آسان مردم به خدمات درمانی و محرومیت‌زدایی در شهرستان مراوه‌تپه اجرا می‌شود.

کاروان سلامت هلال احمر استان مرکزی در مناطقی از سیستان و بلوچستان مستقر شدکاروان سلامت هلال احمر فارس در سیستان و بلوچستان؛ ارائه خدمات درمانی به بیش از 3300 نفر7 کاروان سلامت به نقاط محروم استان خراسان جنوبی اعزام می‌شوند

وی گفت: در این طرح کانون بسیج جامعه پزشکی مراوه‌تپه، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، سپاه نینوای استان گلستان و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان مراوه تپه و دانشگاه علوم پزشکی استان مشارکت می‌کنند.

سردار معروفی ادامه داد: اتوبوس دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان برای  ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان در منطقه محروم و کم برخوردار روستای آق‌تقه ، نارلی آجی‌سو و مناطق عشایرنشین این شهرستان اعزام خواهد شد. معاینه دندانپزشکی، آموزش بهداشت فردی و خود مراقبتی، کشیدن دندان، خدمات ترمیمی و پرکردن دندان و جرم‌گیری به مردم این مناطق ارائه خواهد شد.

وی تأکید کرد: ارائه  خدمات رایگان  پزشکی در قالب اردوهای جهادی در روستاها و نقاط محروم، از اقدامات بسیار ارزشمند و خداپسندانه‌ای است که نه تنها زمینه‌ساز رضایتمندی و خشنودی مردم ، بلکه به جرات می‌توان گفت باعث وفادارای و پایبندی و اعتماد مردم نسبت به نظام و انقلاب نیز می‌شود.

انتهای پیام/582/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا