Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی مهرگان، با حضور گروه هایی اجرایی و داوران این جشنواره افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی مهرگان با هدف حمایت و ایجاد فرصت برای گروه های جوان و علاقمندان به هنر تئاتر به جهت ارزیابی و ارتقاء کیفی هنرشان در خوانش متون و نمایشنامه های مطرح نویسندگان معاصر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره محمد ساربان، ژاکلین آواره، دکتر ایمان اشراقی و قاسم عبدالهی می باشند و دبیری آن را سارا داروفروش برعهده دارد.

داروفروش با تاکید بر لزوم حمایت از نسل جدید تئاتر، گفت: این جشنواره آغاز فصل جدیدی از فعالیت های تازه تئاتر و درخشش هنرمندان جوان در مجموعه خانه نمایش مهرگان است.

از دیگر عوامل جشنواره نمایشنامه خوانی مهرگان می توان به دبیر اجرایی: عاطفه اکبری، مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت، مدیر برنامه ریزی و هماهنگی: ارسلان گل محمدی، روابط عمومی: گیتی شاکری-غزال گل محمدی و تصویر برداران: آرش زارع-کامیار بهزادی نسب-محمد نظری اشاره کرد.

این جشنواره در روز 23 آبان ماه سال جاری با اعلام اسامی منتخبین و اهدا جوایز به پایان خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر رسانه روابط عمومی گل محمدی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر