Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سفر رییس جمهور کشورمان به استان های یزد و کرمان ۳۰ طرح معدنی و صنایع معدنی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با سفر رییس جمهور کشورمان به استان های یزد و کرمان 30 طرح معدنی و صنایع معدنی به بهره برداری می رسد. این طرح ها شرایط اشتغال مستقیم برای بیش از 2 هزار شغل به صورت مستقیم را فرآهم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این 30 طرح معدنی و صنایع معدنی،24 طرح مربوط به مجموعه شرکت های گل گهر است،‌ 4 طرح متعلق به شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت های فولاد بافت و چادرملو نیز هر کدام، یک طرح آماده افتتاح دارند.

مجموع این طرح ها بیش از 2 هزار شغل مستقیم ایجاد می کنند که به ترتیب 1270 نفر متعلق به شرکت های گل گهر، 200 شغل مربوط به کارخانه های احیای مستقیم فولاد بافت در استان یزد، 200 شغل مربوط به طرح های شرکت مس و 250 نفر نیز متعلق به احیای مستقیم شرکت چادرملو است.

بخش ریالی سرمایه گذاری انجام گرفته در این پروژه ها بیش از 12500 هزار میلیارد تومان و بخش ارزی بالغ بر 537 میلیون یورو برآورد می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان شیراز کانون های مساجد روز 13 آبان وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اشتغال اهمیت دارد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • افتتاح هتل در ارومیه